העבודות לקמת האצטדיון החדש באשדוד, יצאו לדרך

ראש העיר: "אשדוד תיהנה בשנים הקרובות מאחד האצטדיונים המפוארים בארץ עם 20 אלף מושבים, מתקן יוקרתי, וטכנולוגיות מתקדמות שיהפכו את השהייה במגרש לחווייתית במיוחד".

זהו, זה מתחיל. העבודות להקמת האצטדיון העירוני באשדוד יצאו לדרך.

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי פרסם הודעה בעניין: הטרקטורים כבר מונעים, ההרכבים המנצחים נקבעו, תכנית המשחק נכתבו וגם ההיתר חתום. זה לא חלום, עיר הספורט אשדוד תיהנה בשנים הקרובות מאחד האצטדיונים המפוארים בארץ עם 20 אלף מושבים, מתקן יוקרתי, וטכנולוגיות מתקדמות שיהפכו את השהייה במגרש לחווייתית במיוחד.

האצטדיון הענק והמשוכלל ברובע פארק לכיש, יחליף את אצטדיון הי״א הוותיק ברובע א׳ וייבנה כחלק מקריית ספורט שכוללת גם ארנה מפוארת עם 5,000 מושבים ובריכה אולימפית. כבר כיום אשדוד היא בית לספורטאיות ולספורטאים רבים ממגוון תחומים וענפים, והיא תמשיך לטפח מצוינות ולייצר עבור כל ספורטאי וספורטאית את התנאים הכי טובים להצלחה. מזל טוב אשדוד"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך