חוגגים. נקודה

אחרי 16 מחזורי ליגה, התחילה הפועל אדומים אשדוד את צבירת הנקודות בלאומית. הקבוצה שסיימה בתיקו מאופס מול אחי נצרת, הצליחה למחוק את עונש מינוס 12 הנקודות וצברה נקודת ליגת ראשונה.

הגיע הזמן לחגוג. נקודה. הכוונה לחגוג נקודה. קבוצת הפועל אדומים אשדוד צברה נקודת ליגה ראשונה לאחר 16 מחזורים! למי ששכח לאשדוד היה עונש של מינוס 12 נקודות בגלל אי עמידה ועבירות הקשורות לבקרה התקציבית.

אדומים אשדוד הצליחה למחוק את עונש הנקודות בשישי לאחר תיקו מאפס מול אחי נצרת. באדומים רצו להשיג ניצחון ולהגיע ל-3 נקודות, אבל לפחות התחילה את הצבירה החיובית. לאשדוד יש עוד 21 מחזורים לנסות לשרוד. כרגע זה לא נראה אופטימי, אבל אין לדעת.

אגב אם אשדוד לא הייתה מקבלת את עונש הנקודות, או לפחות מרצה את העונש בעונה שעברה, היא הייתה כעת עם 13 נקודות ליגה שהיו נותנות לה את המקום ה-15 צוותא עם נוף הגליל, אבל הייתה רחוקה רק 16 נקודות מהמקום בו נשארים בליגה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך