מ.ס אשדוד הדיחה את מחזיקת הגביע מבאר שבע

עם השוער השלישי, תומר עמר ועם מהפך במשחק, ניצחה מ.ס אשדוד את הפועל באר שבע, 1:2 ועלתה לשמינית גמר גביע המדינה על חשבונה.
כנעאן (צילום: טל אקוקה).

השאלה הייתה איך יעמוד השוער הצעיר תומר עמר מול מחזיקת הגביע מבאר שבע. עמר, השוער השלישי, הגיע למצב הזה לאחר ששני השוערים לפניו לא יכלו לשחק, ג'ראפי בגלל אדום וחסון בגלל פציעה. בסוף ראינו איך כל אשדוד עומדת מצוין מול באר שבע, מנצחת אותה 1:2 אחרי מהפך, ועולה לשמינית הגמר תוך שהיא מדיחה את מחזיקת הגביע.

בדקה ה-41 ספורי בעט ברגל שמאל מקצה הרחבה של אשדוד לפינה של תומר עמר והעלה את מחזיקת הגביע ליתרון! 0:1 להפועל באר שבע.  בדקה ה-45 אשדוד חשבה לרדת למחצית בשוויון. כדור קרן של בריהון מצא את הראש של חמודי כנעאן, אבל הכדור שלו  מצא את העמוד של באר שבע. זה היה רק קרוב. באר שבע ירדה למחצית עם שער ירון וטעם עלייה לשמינית.

תומר עמר (צילום: משה סידי)

חמש דקות במחצית השנייה ואשדוד השוותה.  כנעאן מחצי מגרש והמשיך במסירה גדולה לחלוץ המחליף ממאטה שעבר בקלות את טיבי, הגיע מול גלזר שקבע 1:1

אשדוד המשיכה ללחוץ בכדי לכבוש את השני. בעיטה של כנעאן המצוין מחוץ לרחבה של באר שבע חלפה ליד העמוד של גלזר. אשדוד התקרבה. בדקה ה-66 באר שבע יכולה הייתה להשוות, אבל הכדור הורחק על ידי שחקני ההגנה של אשדוד.

באר שבע כמעט השוותה? אשדוד  מצידה כמעט עלתה ליתרון. זוהר זסנו (76)  דהר עד השער של באר שבע, אבל גלזר מתח את הרגל ועצר את הבעיטה. אבל בדקה ה-83 אשדוד השיגה את השער שהגיע לה. גל לייבוביץ' קבע פנדל אחרי נגיעת יד של גורדנה ברחבה. את הפנדל בעט כנעאן פנימה. מהפך! לייבוביץ הוסיף 9 דקות, אבל זה לא עזר לבאר שבע, אשדוד בשמינית.

אשדוד:  עמר, בן זקן (זסנו, 68), אוואני, צבטקוביץ' (קופרמן, 46), חכמון, גיל כהן, סבג, סבן (בילו, 68), כנעאן (חסון, 85), בריהון (ממאטה, 46), מוגיס.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך