זימון תורים בכללית

רשת האינטרנט והמגוון השירותים והפעולות שהיא מציעה הגיעה עד לתחומי החיים היומיומיים ומה שבעבר היה כרוך ביציאה מהבית או בשיחה ארוכה בטלפון יכול כיום להתבצע בקלות, בנוחות ובמהירות, אך לא פחות חשוב – יכול להתבצע מכל מקום ובכל שעה. כך בדיוק זה עובד עם כללית זימון תורים. לא חייבים ליצור קשר טלפוני עם המרפאה או עם מוקד ואפשר לעשות את זה לבד דרך אתר האינטרנט של הקופה או האפליקציה שלה לטלפונים ניידים חכמים
תמונה: vistacreate

זימון תורים בכללית

בדומה לפלטפורמות דיגיטליות נוספות גם כאן יש אזור אישי שכולל מידע רב ואפשרות לביצוע פעולות מותאמות אישית עבור כל מבוטח או מטופל ולאחר הזדהות עם שם משתמש או מספר תעודת זהות וסיסמה – הוא יכול להיחשף למידע רפואי אישי שלו וכאמור – גם לקבוע לעצמו תורים.

 

קובעים תור בקופת חולים כללית

האזור הדיגיטלי של זימון תורים כללית נחשב למתקדם מאד, ידידותי למשתמש וכזה שמתבסס על טכנולוגיות מתקדמות במיוחד. חשוב להזכיר שאחרי ההזדהות מגיע המבוטח אל אזור שיש בו כמה וכמה דרגות של אבטחת המידע האישי שלו וכך מלבדו אין אף אדם שחשוף למידע הזה ויכול לראות אותו. באזור האישי הזה יש כמה תת אזורים שבכל אחד מהם אפשר להתרשם מסוג אחר של מידע או פעולות שניתן לבצע – תיק רפואי ותורים שכבר התקיימו, רשימת תרופות שהמבוטח רכש וכמובן כללית זימון תור בחלוקה לתחום הרפואי שבו מחפשים רופא או מטפל, האזור בארץ שמתאים למבוטח, התמחות ספציפית של הרופא (אם דרושה כזאת) וכמובן המועדים הפנויים של הרופא על פי זמינות או מרחק גאוגרפי מהמיקום של המבוטח. כך הוא יכול לבחור ברופא שהמרפאה שלו קרובה למקום המגורים או דווקא ברופא שהמרפאה שלו סמוכה למקום העבודה. כל אפשרות גאוגרפית תהיה פתוחה בפני המבוטח והוא יוכל לקבוע את התור על פי לוח הזמנים שלו.

 

האינטואיטיביות של זימון תורים בקלות ובמהירות

אין ספק שהפלטפורמה של זימון תור כללית נחשבת למתקדמת במיוחד, כזאת שנוח מאד להתמצא בה ולא פחות חשוב – היא גם נוחה לשימוש עבור מי שפחות בקיא בטכנולוגיה החדישה ביותר. הגישה של כללית זימון תור ללא סיסמה מתאים למי שמתקשה לזכור סיסמאות או שמות משתמש אך עדיין יכול להגיע לאזור האישי של זימון התורים והמידע הרפואי על ידי הזדהות אחרת, כמו הקלדת מספר תעודת הזהות או שנת הלידה וקבלת קוד אישי בהודעת SMS לשימוש מיידי על מנת להגיע לאזור האישי. אפשרות זו מתאימה למי שהפן הטכנולוגי מאתגר אותו וכך הוא לא חייב לשמור סיסמאות, להסתכן בכך שמישהו אחר ימצא את הסיסמה או שם המשתמש שלו וכמובן יוכל לשמור על הדיסקרטיות של המידע הרפואי האישי והפרטי שלו. אנשים מבוגרים יותר מעדיפים את האפשרות הזאת והיא אכן הרבה יותר קלה עבורם.

 

איך אפשר לקבוע תור ללא אתר האינטרנט?

דרך אתר אינטרנט הכללי של קופת חולים כללית אפשר כאמור גם להתחבר לאזור האישי, גם להתכתב בצ'אט עם נציג שירות וגם למצוא כללית טלפון כללי שבו אפשר לקבל מידע אישי וגם לקבוע תורים דרך מוקד ארצי. מי שמסיבה זו או אחרת מתקשה או לא רוצה לנבור באתר האינטרנט (או שיכול להיות שמלכתחילה אין לו שם משתמש וסיסמה לאתר מסיבות כאלה ואחרות) יכול ליצור קשר טלפוני עם מוקד הקופה ולברר את המידע הדרוש לו או לקבוע תור דרך הטלפון. חשוב מאד לדעת שיש כמה וכמה אפשרויות לצורך קביעת תור כללית על מנת שבאמת המבוטחים לא יגיעו אל המרפאות ללא תורים וכך גם לא יבזבזו את הזמן שלהם עצמם וגם לא יעמיסו שלא לצורך על עומס הקיים ממילא על חלק לא מבוטל מהרופאים. מסיבה זו לפחות אפשר למצוא בקופת חולים כללית תורים נגישים וזמינים ולקבוע דרך הטלפון, האתר והאפליקציה. כל מבוטח יבחר את הדרך שתהיה לו הכי נוחה.

 

השתלשלות הנושאים הטכניים של קביעת תורים דרך האינטרנט

חשוב לדעת ולשים לב שכל הנושא של גישה דיגיטלית של לקוחות או מבוטחים לאתרי אינטרנט ולאזורים שכוללים את המידע האישי שלהם משתנה ללא הרף ותמיד יש בו שדרוגים כאלה ואחרים. אם בעבר היה צורך לחשוב על סיסמה מתוחכמת ולזכור שם משתמש מסובך שלא קל לזכור אותו – הרי שבדיוק בגלל סיבות אלה הוחלט על אפשרות של קביעת תור ללא סיסמה כללית וכך יש הקלה גדולה עבור מי שכאמור מתקשה עם זכירת שם המשתמש והסיסמה. מה יוליד העתיד? כרגע כמובן שאי אפשר לדעת אך ללא ספק מי שאמון על הנושא של חוויית משתמש חיובית ידאג שיהיה למשתמשים קל ונוח לבצע פעולות ואכן יהיו עוד שינויים על מנת כל הזמן לוודא שלכמה שיותר משתמשים קל להיכנס לאזור האישי, לקבוע תורים או לבצע פעולות וכך גם להקל על עצמם וגם להקל על העומס של המרפאות.

 

כללית זימון תורים – מידע נוסף ומעניין

באתר החדש: מרכז הידע

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך