חן עשור מתגייסת להצלת ליאור בן יוסף הכלוא בטייוואן

חן עשור מתגייסת להצלת ליאור בן יוסף הכלוא בטייוואן - עשור: "הסיפור שלהם נגע לליבי, אעשה הכל בכדי לעזור למשפחה ולהחזיר את ליאור לישראל"

למרות שעברו כב שנה וחצי, לא רבים מודעים לכך כי ישראלי בשם ליאור בן יוסף, נמצא בבעיה משפטית סבוכה בטייוואן. ליאור בן ה-31, ישב בכלא כחצי שנה בעקבות התקלות עם אדם בטייוואן, מה שהוביל לתסבוכת משפטית קשה עבורו. הוא נכלא והיה אסיר באחד מבתי הכלא הקשים בעולם במשך כחצי שנה, שם עבר הטרדות, תנאים קשים וכל זאת בשל היותו יהודי וישראלי.

המשפחה הרימה קמפיין להצלתו, והעיתונאית ואשת התקשורת חן עשור ביחד עם צוות אונליין TV, נרתמה לעזרת המשפחה. עשור ראיינה את בנות המשפחה שתיארו את המצב הקשה שאליו נקלע ליאור, וביקשו עזרה מכל מי שיכול. הכתבה זכתב לעשרות אלפי צפיות עד כה. חן עשור:"מצב המשפחה מאוד נגע לליבי, ברגע ששמעתי על הסיפור הקשה יצרתי איתם קשר והכנו כתבה ארוכה בענייין. אני מאוד מקווה שנוכל לעזור להם לשחרר את ליאור ולהחזיר אותו לארץ. דיברתי עם האמא והאחיות שלו, וזה ממש נגע לליבי. כולי תקווה שהממשלה החדשה תוכל לעשות צעד ולהחזירו לארץ במהירות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך