טסים על בטוח: ביטוח נסיעות לחו"ל

הדרכון בתוקף, המונית הוזמנה מראש, המזוודות כמעט ארוזות לגמרי ואתם יודעים בדיוק מה אתם הולכים ללבוש כל החופשה ומה עולה אתכם למטוס בתיק הקטן. ארזתם קרם הגנה, פלסטרים וסוכריות מציצה לגרון אבל רגע, לא שכחתם משהו? בחו"ל יכולים לקרות דברים הרבה יותר חמורים מכאב קרון או חתך קטן כמו גניבת מזוודה, הידבקות במחלה, פציעה מסכנת חיים ועוד...

ביטוח נסיעות לחו"ל עשיתם?

עלויות גבוהות של שירותי בריאות בחו"ל עשויות לתפוס אתכם לא מוכנים ואפילו להגיע למחירים אסטרונומיים כיוון שלתיירים אין ביטוח בריאות מקומי. התקשרות עם חברת ביטוח בדמות ביטוח נסיעות לחו"ל יקנה לכם מעטפת הגנה ועזרה של ידיים ישראליות בכל מקרה מצער שלא יהיה.

למה צריך לשים לב ברכישת ביטוח נסיעות לחו"ל?

  • חברת הביטוח מספקת מענה מהיר ומקצועי

לא תרצו להישאר לבד בטח לא במצבי חירום רפואיים. דאגו לוודא שהחברה אמינה ומקצועית ותספק את שהבטיחה בהסכם הביטוח. גם מהירות הפעולה של החברה היא קריטית מאוד במצבים כאלה ולכן כדאי לבחור בחברה הזמינה ללקוחותיה 24/7.

  • החברה מייצרת ביטוח בהתאמה לצרכים האישיים שלכם

סעיפים מוכרים בביטוח נסיעות לחו"ל הם בדרך כלל הטסה לישראל, פינויים מכל הסוגים, איתור וחילוץ נעדרים, הוצאות רפואיות, טיפולי חירום, כיסוי תרופות ועוד, אך חשוב מאוד לשים לב לצרכים האישיים התואמים את מצבכם הבריאותי ואופי הטיול שאתם מתכננים. 

  • לחברה נציג שנשאר אתכם בקשר רציף וקרוב

נציג אישי המכיר אתכם ואת הצרכים והכיסוי שלכם יהיה נגיש יותר וישרה ביטחון בעת אירוע ביטוחי כזה או אחר. חברות המספקות שירות כזה למעשה דואגות שלא תרגישו לבד מול הבירוקרטיה, תחושה שרבים מזדהים איתה באירועים כאלו.

  • החברה מתייחסת בחבילת הביטוח לנגיף הקורונה

כן. נגיף הקורונה עדיין לא נעלם מן העולם ואינו שייך לדפי ההיסטוריה אלא שהוא חי ואולי קצת בועט. כיוון שהורגלנו לשגרה שהמחלה חלק ממנה, אנו כבר פחות מוטרדים או חוששים להידבק, אך הקורנה לימדה אותנו שאין לגעת מתי יצוץ ואיך יראה הגל הבא.

  • לא רק אתם טסים

מה עם המזוודות שלכם? המכשירים הניידים שאתכם כמו הסלולר והלפטופ? נסיעת עבודה חשובה יכולה להסתיים באכזבה גדולה אם ייעלמו כל הדברים הללו. נסיעה משפחתית תהפוך לסיוט אם מזוודות הילדים יגנבו. חברת הביטוח צריכה להציע כיסוי גם לפריטים הנלווים אליכם כדי שתוכלו לטוס ללא דאגות.

  • מה הכי משתלם לכם?

כמו בביטוח רכב, ביטוח חיים או ביטוח בריאות, יש לבדוק הצעות מחיר של חברות הביטוח השונות כדי לוודא שאתם מקבלים את התמורה הטובה ביותר לכסף שלכם ומוגנים בצורה הכי אפקטיבית. אל תהססו לערוך השוואות בין הצעות המחיר ולבחור בחברה שתנאיה מיטיבים אתכם יותר מהאחרות.

הסיכוי שתצטרכו להשתמש בשירותיה אמנם נמוכים אך אל תתפשרו על ביטוח נסיעות לחו"ל ורכשו אותו מחברה אמינה ומקצועית שתעניק לכם רשת ביטחון מלאה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך