מדוע חובה לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל?

אין ספק כי חו"ל הוא הדבר הנכסף ביותר של מאות אלפי ישראלים. לא סתם יש ישראלים הנוסעים מספר פעמים בשנה לחו"ל וזאת מכיוון שחו"ל זו אווירה שונה לחלוטין מישראל והרבה יותר כיף שם. אך שימו לב, הרבה מאוד יכול להשתבש בחו"ל, הטיסה שלכם יכולה לאחר, יכולים לשדוד אתכם או לגנוב לכם את הארנק, אתם יכולים לחלות או לאבד את המזוודה. לכן עולה השאלה מה אנו יכולים לעשות נגד כל הדברים הללו?

אם כן הדרך הטובה ביותר להתגונן כנגד הדברים הללו היא פשוט לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל. שמעתם נכון ביטוח הנסיעות יגן עליכם בצורה מלאה כנגד כל צרה ויבטיח כי יהיה לכם כיסוי כספי לכל בעיה שיש לכם. לכן הכלל הוא שלא טסים לחו"ל ללא ביטוח ואת זאת אתם חייבים להבין ולהפנים.

האם זה משנה היכן אני עושה ביטוח לחו"ל?

יש כל מני חברות המציעות ביטוח נסיעות ואתם חייבים להבין שזה מאוד אבל מאוד משנה הכין אתם עושים את ביטוח הנסיעות שלכם. ככל שתעשו את הביטוח במקום יותר טוב כך הוא יהיה מקיף יותר וטוב יותר בעת בעיה. 

הדבר האחרון שאתם רוצים הוא לחלות בחו"ל למשל, ואז לגלות כי הביטוח שלכם לא מכסה זאת. לכן ככל שתעשו את הביטוח בסוכנות ביטוח יותר טובה כך ההגנה עליכם תהיה יותר מקיפה. לכן כדאי לבצע מחקר על חברת הביטוח שעושה את הביטוח ולא לבחור את החברה הראשונה שאתם חושבים עליה וכך תבטיחו כי הביטוח יהיה מקיף וטוב.

מדוע ביטוח נסיעות עושים רק בחברה ישראלית?

עליכם להבין ולדעת כי ביטוח נסיעות עושים רק בחברה ישראלית. מדוע? מכיוון שחברה ישראלית כפופה לרגולציה בישראל ולכן ביטוחי הנסיעות שלה הם ברמה הרבה יותר גבוהה. לא רק זאת אלא שזה יהיה מאוד קשה להתנהל מול חברה בחו"ל אשר לא יודעת עברית ולא מכירה את המנטליות הישראלית.

אתם חייבים להבין כי יש הבדלים עצומים בין חברה ישראלית ובין חברה מחו"ל בתחום הביטוחים ואתם חייבים להבין כי בעולם הביטוחים אין מקום לסיכונים מכיוון שכל סיכון כזה יכול לעלות לכם ביוקר. לכן ביטוח עושים רק עם חברה ישראלית ולא עם חברה זרה וזה משהו שלא כדאי להתפשר עליו או לזלזל בו. 

מדוע חשוב לשים לב לניסיון של חברת הביטוח שבה אנו עושים ביטוח לחול

עוד דבר שכדאי לכם לשים אליו לב כאשר אתם עושים ביטוח נסיעות זה לבחון כמה ניסיון יש לחברת ביטוחי הנסיעות. עליכם להבין כי ככל שהחברה יותר מנוסה כך זה סימן שהלקוחות שלה מרוצים יותר וכך זה סימן שהיא עושה את העבודה שלה יותר טוב ולכן הנושא של ניסיון הוא קריטי לבחירה שלנו איפה לעשות את הביטוח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך