רכישת שירות ביטוח עסקים – היא החלטה חשובה ומרכזית

‏באופן עקרוני, תהליך ההקמה של בית עסק חדש הוא סיכון. ברור לכם שאתם לוקחים החלטה שיכולה להשפיע על החיים שלכם ושל המשפחה הקרובה שלכם למשך שנים ארוכות. אבל באותה נשימה אתם גם רוצים מאוד להגשים את החלום שלכם ולהקים עסק חדש. ‏ועדיין, בשביל להקים עסק מצליח, צריך לקחת בחשבון גם את הסיכון ולא רק את הסיכוי. ולכן אתם רוצים לעשות הכל על מנת לאפשר לעצמכם לרכוש שירותי ביטוח עסקים ולהבטיח שאתם תקבלו את הכיסוי המקסימלי במקרה הצורך, ותצליחו להמשיך להפעיל את העסק שלכם תחת כל תנאי שהוא. ‏ ‏בגלל שאתם מבינים את המשמעות של שירות ביטוח לעסקים, אתם רוצים לחקור לעומק את הפתרונות שמציעות חברות ביטוח ‏ולהבין באיזו סיטואציה אתם תרצו לעשות שימוש בשירותים של חברות ביטוח מקצועיות

למה ביטוח לעסקים יכול להציל אתכם?

ביטוח לעסקים יכול להיות לכם לכלי עזר חשוב במיוחד בכל מיני רגעים בחיי העסק שלכם. בין היתר, אתם רוצים לעשות שימוש בשירותי ביטוח לעסקים כאשר:

  1. אתם ‏מתמודדים עם פציעה או תאונה במקום העבודה שלכם. ‏בתור בעלי עסקים אין לכם זכות לקבל ‏יותר מדי כספים מביטוח לאומי, ולכן אתם צריכים להתכונן לכל צרה שלא תהיה ולדאוג שחברת הביטוח תוכל לתת לכם את הזמן ואת המשאבים הכלכליים על מנת להחלים ולחזור לעבודה בכל הכוח.  
  2. אחד מהעובדים שלכם תובע אתכם על ניהול לא נכון של העסק או אל תאונה במקום העבודה. תביעות של עובדים יכולות ‏ליצור לכם בעיה כלכלית אבל גם בעיית תדמית חמורה מאוד, ולכן אתם צריכים לדעת שיש לכם גם את האפשרות להתמודד כלכלית עם האתגר אבל גם את הכלים הדרושים על מנת לקבל ליווי של עורכי דין ואנשי החוק, כבר בשלב מוקדם יחסית של הדרך.  
  3. יש תקלה או אירוע מחוץ לשליטה שלכם והתשתיות של בית העסק שלכם נפגעת. למשל במקרה של שרפה מסכנת חיים, אתם רוצים לקבל פיצוי מחברת הביטוח ולהבטיח שאתם ‏מחזירים את העסק שלכם לפעילות כמה שיותר מהר ועם מינימום השפעה על הצוות שלכם.  

במקרה חירום – יש לכם למי לפנות

‏בכל מה שקשור ליכולת להתמודד עם אירועים לא צפויים במקום העבודה שלכם, ככל שאתם מתכוננים בצורה טובה יותר, כך קל יותר להצליח לחזור לעמוד על הרגליים. בתור עצמאים, החשיבות של שירות ביטוח עסקים בא לידי ביטוי בכל רגע ורגע בחיים שלכם ואתם לא רוצים למצוא את עצמכם בלי הביטוח הדרוש לכם. על כן, חשוב לכם לקבל הצעות מחיר של כמה וכמה חברות ביטוח לפני שאתם פותחים את בית העסק שלכם ואתם צריכים לעשות הכל על מנת להצליח לתכנן ‏את הרכישה של שירות ביטוח, באופן שעונה על הדרישות שלכם. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך