"אוצר השקעות" חתמה על חסות עם מכבי "בן" בנות אשדוד

לאחר שנתיים של הפסקה, חתמה אתמול (שני) קבוצת "אוצר השקעות" עם אורי בן סימון, מנכ"ל אלופת המדינה בכדורסל נשים, קבוצת מכבי "בן" בנות אשדוד – על הסכם חסות לעונה הקרובה, ותיקרא "מכבי "בן" בנות "אוצר השקעות". עו"ד אבו: "עושים זאת מתוך אהבה לעיר ולקהילה, גם השנה הקבוצה תתמודד על כל התארים!"

קבוצת "אוצר השקעות", חברת הבניה הגדולה באשדוד בבעלות אנשי העסקים יניב בלטר ועו"ד צחי אבו, חוזרת להיות המאמצת הראשית של קבוצת הכדורסל, אשר בתקופתה הגיעה הקבוצה להישגים רבים, בהם זכייה ב"דאבל" (אליפות וגביע המדינה) והעפלה לשלבים הגבוהים במסגרת האירופאית.

עו"ד צחי אבו, מבעליה של קבוצת "אוצר השקעות" וחבר מועצת העיר, אמר לאחר החתימה כי "אנחנו גאים לקחת חלק פעיל בפעילותה ובהצלחתה של הקבוצה המייצגת והמביאה כבוד רב לעיר אשדוד ולתושביה לאורך השנים האחרונות. זאת כבר השנה החמישית במהלכן אנו מלווים את הקבוצה, מתוך אהבה לענף הספורט בכלל ומתוך אמונה גדולה ב"העצמה נשית" בחיי הקהילה בעיר בפרט. הסכם האימוץ יאפשר העמדה של סגל איכותי ולעונה הקרובה, במהלכה הקבוצה תיאבק על כל התארים".

אורי בן סימון, מנכ"ל הקבוצה, ברך על ההסכם ואמר: "אני שמח מאוד שצחי ויניב הרימו שוב את הכפפה ומוכיחים שנה אחר שנה עד כמה קבוצת הנשים והעיר אשדוד חשובות להם, כמו גם המשך הנצחתו בשם הקבוצה של החייל בן וענונו ז"ל, שמשפחתו הפכה להיות חלק בלתי נפרד ממשפחת הקבוצה ואוהדיה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך