שלשה העבירה את ההכרעה לשלישי – צפו

ארתור רוזנפלד קבר שלשה בשניות הסיום במשחק ברעננה, קבע ניצחון 86:85 למכבי אשדוד והעביר את ההכרעה מי תרד למחזור הסיום בשלישי.
צילום: סימון אלון.
דרמה גדולה בקרב נגד הירידה מסתיימת בכך שהסטטוס קוו נשמר והיורדת האחרונה תוכרע ביום שלישי במחזור הנעילה.
הפועל ר"ג גבעתיים יצאה לאשקלון וחזרה עם ניצחון 85:78 בזכות עוד משחק נהדר של דימטריוס טרידוול. האורדונים סיימו את המשחק שלהם וקיוו להפסד של מכבי אשדוד במטרווסט מול עירוני רעננה. הקבוצה של יוסי בונן, שטרם הפסידה בבית התחתון, נכנסה לרבע האחרון בפיגור אלא שג'ייסון סיגרס קבע מהפך עם שלשה גדולה אבל כ-15 שניות לסיום דייק בזריקה אחת שקבעה 83:85. מכבי אשדוד יצאה להתקפה של עונה בסיומה ארתור רוזנפלד קבר שלשה, קבע שאשדוד תנצח 86:85 ושההכרעה תעבור ליום שלישי.
במחזור הסיום מכבי אשדוד תארח את אליצור אליצור איתו אשקלון והפועל ר"ג גבעתיים את מכבי מעלה אדומים. באשדוד יצטרכו לנצח את אשקלון ולקוות להפסד של האורדונים בזיסמן. כל תוצאה אחרת – תשאיר את הפועל ר"ג גבעתיים עונה נוספת בליגה הלאומית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך