חשיבה על עיצוב חלל פנים – בעזרת שימוש במערכת שילוט פנים

בכל פעם שבה אתם נכנסים לחלל פנים גדול, התחושה המבלבלת של חוסר סדר גורמת לכם להרגיש כאילו עשיתם את הטעות הכי קשה והכי לא נעימה בחיים שלכם. בין שמדובר על מבנה משרדים עצום, בית חולים או מוסד ציבורי, החוויה של מערכות גדולות וסגורות יכולה להיות מאיימת לאנשים רבים. ועל כן, כאשר אתם מתכננים את עיצוב חלל הפנים של מתחם גדול, המטרה שלכם היא להשקיע בפרטים הקטנים, כמו התקנה של מערכת שילוט פנים שמתאימה בדיוק לאופן שבו אתם רוצים להציג את חלוקת חללי הפנים השונים. והיום, קל יותר מתמיד לבצע התאמה והתקנה של מערכת שילוט פנים, על בסיס עבודה מסודרת עם טובי אנשי המקצוע בתחום

מה הם היתרונות של שימוש במערכת שילוט פנים

ההחלטה שלכם לבצע התקנה והתאמה של מערכת שילוט פנים לחלל הפנים של העסק שלכם היא החלטה שיכולה לעזור לכם בכמה מישורים. בין היתר, מפני ש:

  1. אתם יכולים לקבוע את סדר תנועת האנשים שנכנסים אל חלל הפנים שלכם. למשל, אם אתם מכוונים את האנשים לצעוד במערכת חד כיוונית, ניתן לצמצם למינימום היווצרות של ׳פקקי תנועה׳ בחלל הפנים וליצור חוויה של זרימה. 
  2. אפשר ליצור תצוגה ויזואלית של האיזורים השונים של חלל הפנים. וכך להפריד בין איזורי שירות לאיזורי מסחר או לאיזורים שבהם הציבור הכללי יכול לנוח. במיוחד בחללים שבהם מתבצעת עבודה מקצועית, חשוב לשמור על הפרדה בין הקהל הכללי לבין אנשי המקצוע ולאפשר טווח פעילות מלא לצוות המקצועי שלכם בתוך חלל הפנים. 
  3. שלטים יוצרים נגישות. לאנשים עם מוגבלויות שילוט פנים הוא הדרך להרגיש שיש להם דרך להתמצא במרחב. הן כאשר מדובר על נגישות לכיסאות גלגלים והן כאשר מדובר על נגישות לאנשים עם מוגבלות ראיה או שמיעה, כל פרט עזר קטן הוא משמעותי בחוויה שאתם יוצרים למבקרים בחלל הפנים שלכם. 
  4. צמצום ההפרעה לצוות העובדים. כשיש מערכת שילוט פנים הצוות המקצועי שלכם לא צריך להדריך את הלקוחות ולהסביר להם איך להגיע ליעדם במהלך יום העבודה. מה שמאפשר לצוות לנצל טוב יותר את הזמן ולהשיג את המטרות המקצועיות שלו. 

לחללים גדולים ומורכבים – צריך ליצור מערכת שילוט מסודרת

בדיוק כמו שאתם משקיעים בכל פרט קטן בתכנון העיצוב של חלל הפנים של הנכס שלכם, כך חשוב גם להשקיע בחוויית לקוח או אורח נגישה. על כן, אתם רוצים להשקיע את המשאבים שלכם בעבודה עם אנשי מקצוע להזמנת שילוט פנים של ארט דיזיין שמתאים בדיוק לעיצוב חלל הפנים שלכם. וזאת, תוך תשומת הלב לפרטים הכי קטנים שיש וליצירת החוויה המיוחדת שאתם רוצים להציג לאורחים השונים שלכם, בכל אזור בחלל הפנים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך