זרי בלונים – סידור בלונים קליל שמתאים לכל אירוע

לכל אחד ואחת מאתנו דעות שונות, מחשבות שונות, טעם שונה והעדפות משתנות. אולם לצד זאת, ישנם היבטים עיצוביים עליהם כולנו יכולים להסכים – בלונים. פריט הגומי הצבעוני שיכול לשדרג כל אירוע וכל מאורע, להכניס אווירה קלילה ונפלאה ואפילו להותיר רושם רב, וזאת כאשר בוחרים באמן בלונים מקצועי שיעצב את מקבץ הבלונים בקפידה יתרה
תמונה: PIXABAY

כיום ניתן למצוא מגוון עשיר של חנויות בלונים המציעות שירות לסידור בלונים בחדר, בלופט, מסעדות ועד לאולמות אירועים. במבט חטוף על מגוון העיצובים האפשריים, ניתן בהחלט לראות כי מדובר לא פעם באפשרויות של עיצוב מתקדם עם מגוון עשיר ורחב של אלמנטים גדולים ובתצורות משתנות. אולם מה עלינו לעשות באם נחפש אחר אלמנט עיצובי מעט יותר צנוע, ועם זאת מבלי להתפשר על נראות מקסימה? זה הזמן להכיר את הפתרון הקליל, המהיר ושמביא עמו אפשרויות לנראות נפלאה ובמחירים הוגנים. זה הזמן להכיר את הקונספט של זרי בלונים.

מהו זר בלונים?

כיום ניתן למצוא סידורי בלונים בשלל תצורות משתנות. עיצוב בלונים הכולל תפזורת של בלונים על הרצפה, בלוני הליום בתקרה ובלונים הדבוקים על הקיר או בעזרת סטנדים שונים. לצד זאת, ניתן למצוא סידורי בלונים על גבי שולחנות הסועדים והסועדות, או קירות בלונים רחבי ידיים המאפשרים להצטלם עם מיצג חזותי מרשים ומרהיב לכל הדעות. זר בלונים הוא הפתרון היותר קטן שישנו בתחום עיצוב הבלונים. בהזמנתכם זרי בלונים מעוצבים, תוכלו ליהנות משפע אדיר של אפשרויות, ומבלי להשקיע הון תועפות או להצריך להשבית חדר שלם עם עיצובי בלונים שלאחר מכן נצטרך לפנותם ולנקות. זר הבלונים הוא מקבץ של בלונים המוצמד אל משקולת או סטנד. ניתן לייצר שפע של עיצובים אותם נדגים ממה עכשיו.

זר בלונים קלאסי

זרי בלונים קלאסיים עשויים ממקבץ של בלוני הליום שונים ועליהם ניתן להדפיס או להצמיד הקדשות שונות. את הבלונים נהוג לקשט עם שפע של אפשרויות לבלונים קטנים יותר, כאשר לרוב תהא התאמה בין הצבעים השונים. כך למשל, זר בלונים לברית שיתאפיין בצבעים כחול ולבן, אל מול זר בלונים לבריתה שיתאפיין בצבעים ורוד ולבן.

זר בלונים עם בלון שקוף גדול

עיצוב נוסף ופופולרי במיוחד, הוא זר בלונים הנושא יחד עמו גם בלון שקוף גדול ממדים. בתוך הבלון נהוג לשלב מתנה כמו בובה, או לחילופין מגוון בלונים קטנטנים המנופחים לכדי עיגולים הממלאים את הבלון השקוף. עיצוב שכזה יוצר מיצג נהדר החביב על רבים החל מילדים ובני ובנות נוער, ועד לבוגרים ומבוגרים.

זר בלונים עם תצורות מיוחדות

לצד זאת, ניתן גם למצוא זרי בלונים העשויים ממגוון עשיר של בלונים שונים כגון בלונים בצורת לב, בלונים בצורת דמויות מוכרות כגון דיסני, ועד לבלונים בתצורות שונות הייחודיות לכל חנות וחנות בלונים. לצד כל אלו, ניתן להוסיף תמיד שדרוגים לזר הבלונים בדמות שוקולדים, פרחים ועוד מגוון הפתעות יוקרתיות. הפתעות אלו יכולות בהחלט להשתנות בין חנות לחנות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך