קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד מתכוננת בבולגריה לליגה ולליגת האלופות

הקבוצה, שהיא אלופת המדינה בכדורגל, נמצאת במחנה אימונים. היא תוגרל בסוף החודש למוקדמות ליגת האלופות לנוער. המאמן אלי לוי: "נחנו רוצים ליצור המשכיות לשנים האחרונות ומכוונים להיות קבועים בחלק העליון של הטבלה".
צוות הקבוצה.

בסוף החודש בשוויץ תערך הגרלת ליגת האלופות לנוער. יהיה שם גם נציג מ.ס אשדוד אשר יחכה לשמוע מול מי הוגרלה קבוצת הנוער, אלופת המדינה בכדורגל, במסגרת המוקדמות.

אימון כושר עם יניב נוחי מאמן הכושר.

קבוצת הנוער בהדרכת המאמן אלי לוי והמנהל המקצועי של המחלקה, פרדי דוד, מתכוננת ומתאמנת בימים אלו לקראת המוקדמות וליגת העל לנוער, במחנה אימונים בבולגריה. מחנה שנועד גם להכין את הקבוצה פיזית, אבל גם מנטאלית, ולחבר את השנתון שעלה העונה, אל הוותיקים.

מתכוננים.

המאמן אלי לוי: "התרגשות לקראת פתיחת העונה, מה גם שיש לנו את ליגת האלופות שזה הדובדבן שבקצפת מהזכייה באליפות. אנחנו בדיוק בהכנות לעונה החדשה יצאנו למחנה אימונים בבולגריה בבית הנבחרות במטרה להעמיד קבוצה חזקה. אנחנו רוצים ליצור המשכיות לשנים האחרונות ומכוונים להיות קבועים בחלק העליון של הטבלה. נסמן מטרות קצרות ונתקדם שלב אחרי שלב. הגרלת המשחקים בליגה כבר נעשתה אנחנו פותחים במשחק בית נגד רמת השרון ובמקביל מחכים להגרלת ליגת אלופות ב31/8".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך