בואי כלה? רומי כלה.

לאחר שהשלימה את הניתוח להתאמה מגדרית, צעדה בשבוע שעבר רומי אברג'יל ככלה בתצוגת אופנה של המעצבת מוריאל. האמא אילנית כהרגלה פרגנה ואף שלחה מסר ברור לכל מי שמבקר, לפעמים בצורה "רעה", כדבריה את רומי. אילנית אברג'יל כתבה בין היתר: "כל צעד שצעדת סימל עבורי ועבורך ניצחון .את צועדת בגאווה בנשיות שלך, שלמה עם עצמך ואני וסבתא בקהל מוחות דמעות. דמעות של אושר". ויש לאמא אילנית גם חלום: " אני מאחלת לך מעמקי ליבי שיגיע היום ותמצאי את הראוי לך ותצעדי בחופה|. בואי כלה? רומי כלה...
"ברגע שעברתי את הניתוח ועברתי את התהליך, זהו, זה מאחוריי, אני אישה" רומי אברגי'ל ככלה. (צילום: אור גפן, יח"צ)

היא צעדה עם ראש מורם בשמלת הכלה. זה היה נראה הכי טבעי ונכון שיש. המעצבת בחרה לפתוח איתה את התצוגה ולסגור אותה איתה. הדוגמנית סחטה כפיים סוערות וגם לא מעט דמעות של התרגשות. בואי כלה.

הדוגמנית בתצוגה עליה אנחנו מדברים היא רומי אברג'יל, שנבחרה להיות הדוגמנית המובילה בתצוגת שמלות כלה של המעצבת מוריאל. רומי סיימה רק לאחרונה סדרת ניתוחים להתאמה מגדרית שבסופן כמו שהיא אומרת  – "אני אישה". את זה אין ספק ראו כל באי התצוגה. בואי כלה. או נכון יותר …רומי כלה…

האמא אילנית אברג'יל כהרגלה כתבה פוסט מרגש, תומך ובעיקר חד, שבו היא מבהירה לכל מי שכותב נגד ביתה ומסתתר מאחורי מקלדת, שהוא מבחינתה לא נחשב. אילנית מלווה ותומכת בביתה רומי במשך כל חייה, והקשר בין השתיים הוא בלתי נפרד.

אילנית כתבה: "רומי שלי המהממת, צעדת בתצוגת אופנה של שמלות כלה אותם עיצבה המעצבת המדהימה מוריאל. מוריאל בחרה בך לפתוח את התצוגה וגם לסגור אותה. עבורך ועבורי זה היה הרבה מעבר לתצוגת אופנה. חגיגה אמתית מהלב ומהנשמה. צעדים ראשונים אחרי ניתוח להתאמה מגדרית אחרי שנים רבות של המתנה כדי להגיע לרגע המאושר והמיוחל. כל צעד שצעדת סימל עבורי ועבורך ניצחון .את צועדת בגאווה, בנשיות שלך, שלמה עם עצמך ואני וסבתא בקהל מוחות דמעות .דמעות של אושר".

אילנית ורמי אברג'יל. "עבורך ועבורי זה היה הרבה מעבר לתצוגת אופנה". (צילום: פייסבוק)

אילנית תיארה מה קרה לאחר מכן: והוסיפה חלום ובקשה "אחרי התצוגה כל מדיה אפשרית ראיינה וסיקרה אותך. ההרגשה שלי כאמא הייתה עילאית. כפי שצעדת באושר בשמלת כלה, אני מאחלת לך מעמקי ליבי שיגיע היום תמצאי את הראוי לך ותצעדי בחופה".

ואילנית אברג'יל, כמו אילנית אברג'יל לא תפספס ההזדמנות "להיכנס" חזיתית חזרה בכל אלה שמאחורי מקלדת, כפי שהיא מתארת, מבקרים ופוגעים בביתה במילים קשות: "אני מאחלת לך להתמיד במטרות שלך, לכבוש פסגות ולהמשיך להגשים את החלומות שלך. את ילדה אינטליגנטית שיודעת בדיוק מה שאת רוצה. חדורת מטרה, עניינית, דעתנית. אל תתני לאף אדם להוריד אותך. תמשיכי להיות חזקה. לחזק את הנפש והגוף ולא להתייחס לרעשי רקע, בטח לא להתייחס לטוקבקיסטים מרושעים שהיו מתים להיות במקומך. כל אחד מדבר מאיפה שכואב לו. גאה בך ותמיד לצידך, אמא. תודות למוריאל, לרונן , לזאביק דרור המושלם, לעדי , לעמית. היה מושלם".

אגב רומי ערכה ראיון  במאקו לאחרונה, לאחר סיום סדרת הניתוחים בו אמרה בין היתר: "מה שעשיתי זו הייתה רק אולי ההתחלה, הדבר הבסיסי ביותר בכל התהליך הזה. הדברים שיש לי מעבר, אם אתחיל לדבר על זה, זה יכול להגיע לשמים. בגדול אני מתכוונת להמשיך בכל מה שאני עושה, ופשוט שאנשים יתחילו להתייחס אליי או לשפוט אותי בתור אני, ולאו דווקא בגלל מה שאני או מה שעברתי, זה לא מעניין וכבר לא רלוונטי. ברגע שעברתי את הניתוח ועברתי את התהליך, זהו, זה מאחוריי, אני אישה"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך