רק בגלל הרוח….

נשבע לכם שזה אולי נשמע מביך מה שתקראו עכשיו, אבל הוא מסמל יותר מכל שמצאם את האחד או האחת שלכם. הוא הסמל לאהבה. אני יודע שחלק מכם בסוף הטור הזה יחשבו שמדובר בסיפור מסריח...אבל יהיו כאלה שיברכו אותי ויראו את הטור לאישה או אפילו לבעל....מבוללים....תריחו. תקשיבו, סליחה.
חכם סידי.

היא ביקשה ממני יפה שאקום ואלך הצידה. אמרה שהיא לא יכולה יותר. אמרה שהיא אוהבת, אבל היא לא מצליחה להתגבר על זה. שזה מציק לה וגומר אותה. שזה הופך להיות חלק ממנה אח"כ והיא לא מצילה להיפטר מזה. הבנתי שזהו. כאן זה נגמר. קמתי מהמיטה וצעדתי לעבר "הרוח".. שאני עשיתי, תרתי משמע…יותר היא לא ראתה אותי…או בעיקר הריחה.

כן, כן , אני יודע שצריך אומץ לכתוב על זה. אני יודע שחלק מכם יחשוב שהשתגעתי. זה כבר כמה זמן שאני רוצה לכתוב על הנושא הכל כך חשוב הזה, ולא העזתי. הנושא הזה שגם אם הוא מגיע תמיד פתאום מבלי שנרגיש,, הוא מבחינתי אחד הסימנים שמצאתם את המיועד/ת שלכם בחיים. שבן או בת הזוג שלכם, הוא האחת או האחד. למה? כי הוא מסוגל לקבל אתכם כמו שאתם…עם הנפיחות שלכם.

תצחקו. תצחקו. אני מדבר בטור הזה על פלוצ'ים, או כמו שקוראים להם בתרבויות ובעדות שונות (כל אחד מזווית הריח שלו), נודים, נפיחות, פליצ'ה, פוקים, אפילו הכרתי מישהי שנתנה להם שמות חיבה, כמו שנותנים להבדיל להוריקנים או סערות קשות…(שזה כבר מלמד מה היא חשבה על זה). אבל אחרי שנרגעתם ומהצחוק, הרי שיש כלל אחד ברור. כשאתם מרגישים נח לשחרר את האוויר שנצבר לכם בקיבה לידם (אני מתתתתת עכשיו מצחוק, מניח שגם אתם), אז הגעתם לנחלה. האיש או האישה הזו מקבלים אתכם כמו שאתם. אוהבים אתכם עם הבושם שקניתי בדיוטי פריי, או עם זה שיצרתם בעצמכם באופן חופשי (יענו פריי בלי דיוטי)….טוב לא צריך להגזים בתיאורים ברזולוציות הכי נמוכות. (נמוכות הבנתם? כאילו מקום נמוך בגוף…לא משנה היה משחק מילים עם ריח לא טוב…)

כי אם אתם בקשר עם מישהי או מישהו (כן בנות גם אתן מפליצות.. סורי) ושכשאתם חייבים לשחרר לעולם את "היצירה שלכם", אתם עושים רעש, או יושבים על מזרן קשיח נטול סאוד, או מזיזים כיסאות (הכל מניסיון כן), או שאתם מתאפקים עד כדי כך עוד רגע עם השחרור המיוחל גם אתם תעופו, אז אתם לא במקום הנכון. אני זוכר שפעם גרושתי (אחת מהן) כעסה שזה קרה במיטה. ידעתי שזה סימן לא טוב (עובדה היא גרושתי) והוספתי לכך תנועות אוללה (כמו עם שור) עם הסדינים שגם היא תהנה מכל "הטוב" הזה שלי…או לפחות לא תעיר לי בפעם הבאה.

אני יודע שחלק מכן בעיקר, גורס עכשיו את הטור שלי, שבן הזוג לא יראה או יחשוב שהוא יכול לעשות את מה שטבע ביקש שנעשה, אצלכן זה לא יקרה. אבל מי שמנהלת לכם או מנהל לכן את זמן "האוויר" (אוי זה גדול ,זמן אוויר), ינהל אתכם בכל דבר אחר. מקטן (מהנפיחות שלכם) ועד גדול (החלומות שלכם). בדוק. ואני? אני בדיוק לאחרונה גיליתי את האחת שאוהבת אותי מכף רגל ועד נוד….ושלא תקלו בזה ראש או…אף…

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך