הדרך שלכם להפתיע עם מגשי פירות תל אביב

תעזבו אתכם כל מה שידעתם על פינוקי בריאות, כי אתם הולכים להיראות מופתעים – אבל מגשי פירות הם הדבר הגדול הבא שיכול להרים כל מסיבה, אירוע משפחתי או בתור מתנה ושי לקרובי משפחה! מי בכלל חשב שפירות יכולים להוות בתור מתנה או קינוח? כן, הפירות המתוקים והבריאים, עכשיו יכולים לשמש בתור ממתקי בריאות שבאכילה שלהם לא תרגישו שום אשמה!
תמונה: פרימדונה

רוצים להפתיע קרוב משפחה? חושבים על דרך מקורית לפאר את שולחן הכיבודים באירוע שלכם? חשבו על מגש פירות תל אביב ועשיתם את היום!

מדוע להזמין מגשי פירות לאירועים?

במסיבה כולם שמחים ורוקדים, הגיע זמן לפנות ולחטוף משהו לנשנוש. כולם כבר רגילים לעוגיות, עוגות ושוקולדים למיניהם, אבל לא חייבים להשחית את הגוף בשביל קצת מתוק – אפשר עם פירות וליהנות מכל העולמות, גם טעם וגם בריאות במכה אחת!

מדוע להביא מגש פירות כמתנה לחבר?

אם יש לכם סיבה מספיק טובה להגיש לחבר שלכם מתנה, שקלו ברצינות להביא לו לצד אותה מתנה או בלעדיה, מגש פירות. זוהי דרך מקורית ונפלאה במיוחד לשמח את ליבו של החבר ולהראות לו כמה אתם חשובים לו. הענקת מגשים וסלסילות של פירות היה נפוץ ומקובל מאוד בקרב אוכלוסיות רבות בהיסטוריה, וגם היום יש קהלים רבים שבוחרים לתת פירות בתור מתנה לקרוב משפחה, בן או בת זוג וחברים.

איך מכינים מגש פירות מושקע?

אם אתם חושבים על דרך להכין מגשי פירות, עשו זאת בטוב טעם, תרתי משמע. חשבו שתבחרו פירות שכיף ונעים לאכול אותם, ללא קליפה. דאגו שהם ייראו מובחרים וטריים עד כמה שאפשר. נסו לסדר אותם כך שהם ייצרו מראה אומנותי מושקע, כך שמקבל השי ישמח למראה המתנה המושקעת שהכנתם עבורו. אם אתם מכינים מגשי פירות לאירוע המוני, אין כל כך צורך להשקיע יותר מדי במראה של סידור הפירות, אך עדיין להקפיד שהכל ייראה מסודר ומאורגן על הצד הטוב ביותר. 

לא משנה אם זו מתנה לאדם בודד או מגש פינוקים להרבה אנשים – מגשי פירות זה הדבר הכי טוב שתוכלו לחשוב עליו!

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה- 10% הנחה ברכישה באתר

למימוש הקופון הקלידו "10הנחה" בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך