המשלוחים שיקררו לכם את הקיץ – מה מזמינים ביום חם?

הקיץ החם בישראל עושה לפעמים חשק להסתגר בבית ולא לצאת לשום מקום - אפילו לא בשביל ללכת להתקרר ברחצה בים או בגלידריה הקרובה לביתכם (אם יש לכם כזאת). אבל בארץ כמו בארץ, אפשר להתקרר בסטייל, כמו שמגיע לכם - גם אם מדובר על יום חם במיוחד. ריכזנו לכם את כל מה אפשר להזמין הביתה כדי להתקרר וגם ליהנות על הדרך, כמעט בלי להדליק מזגן. אז מה אפשר להזמין הביתה (או לעבודה) כדי לקרר את הקיץ?
תמונה: Envato

משלוח ארטיקים טבעיים – למי זה כדאי?

ארטיק טבעי הפך ביטוי נרדף לפינוק אולטימטיבי, בסטייל, טעים ומפנק, שהוא גם עשוי מחומרים טבעיים, ללא סוכר לבן, בשילוב פירות אמיתיים, שהופכים אותו לקינוח המושלם ליום קיץ חם.

דמיינו לעצמכם ארטיקים כאלה, עשויים מפירות טבעיים, מפנקים, טעימים וקרמיים, מלאים בכל טוב וגם מתוקים בדיוק כמו שאתם אוהבים – בלי תוספת סוכר לבן.

בלי חומרים משמרים, בלי צבעי מאכל ובלי נקיפות מצפון! ארטיקים טבעיים שמגיעים עם משלוח מושלם לקרר את הקיץ. אפשר למצוא היום ארטיקים מפירות במגוון מסחרר של טעמים מדהימים, ביניהם:

מסקרפונה אפרסק, מקיאטו, שוקולד בלגי, סורבה קוקוס, קוקוס אננס, פיסטוק, אגוז לוז, מנגו, ליצ'י, פיטאיה, תות שדה, אננס, שוקולד ועוד!

 

משלוח גלידות טבעיות לקרר את הקיץ

כמו ארטיקים טבעיים, יש גם גלידות עשויות מחומרים טבעיים, פירות אמיתיים והמון טעם. אפשר לבחור מגוון טעמים במשלוח אחד, או לשלב משלוח של גלידות עם ארטיקים.

אפשר להתפנק בעבודה ולפנק את העובדים, או להזמין הביתה למסיבה עם חברים.

 

אבל לא חייבים לחכות ליום רותח, או לאירוע מיוחד כדי להזמין משלוח גלידה. גם אם פשוט בא לכם למלא את המקפיא בבית בפינוק מתוק וקפוא, מפנק ועשיר, שגם הילדים שלכם יאהבו, להיות בטוחים שהם מנשנשים ונהנים, אבל גם אוכלים בריא, אתם יכולים לעשות את זה עם משלוח גלידות טבעיות במגוון טעמים מגרים.

 

ואם בא לכם משהו מושחת, בלי לחשוב על הבריאות לפחות ליום אחד יש עשרות גלידריות מעולות בישראל, שישמחו למלא לכם את המקפיא בגלידות מדהימות, איכותיות ומקררות לימי קיץ חמים.

 

לא רוצים להתקרר דרך הפה? אפשר להזמין בריכה מתנפחת!

אחד הטרנדים הכיפיים של הקיץ הישראלי בשנים האחרונות הוא הזמנת מתנפחי מים לחצר או למרפסת. אפשר להזמין בריכה או מתנפח יותר מורכב, שיש בו גם מגלשה, מזרקת מים ועוד אלמנטים מגניבים, שמיועדים להשפריץ מים לכל עבר, לעשות לכם שמח, להרטיב וגם לקרר אתכם.

מתנפחי מים מיועדים בעיקר לילדים אבל אפשר למצוא בקלות גם מתנפחים מתאימים למבוגרים, שרק רוצים להנות ולא אכפת להם לחזור להיות ילדים לכמה שעות.

 

טיפים שיעזרו לכם לעבור את הקיץ בקלות

אם אתם לא חובבי מזגנים וגם לא רוצים להוציא הרבה כסף על חשמל או על אמצעי קירור יקרים אחרים, יש כמה דברים שאפשר לעשות, כדי לסבול מהחום, אבל הרבה פחות:

 

  • לאכול רק ארוחות קלות – אוכל כבד מצריך הרבה אנרגיה לתהליך העיכול ופולט הרבה חום בתהליך ולכן עדיף לאכול דברים קלים ומקררים כמו סלט, או לשתות שייק.
  • להתקלח במים קרים במקום להדליק מזגן – זה מקרר אתכם לפרק זמן קצר אבל חוסך הרבה על הוצאות חשמל מזגנים.
  • לשמור על כושר – כשהגוף שלכם בריא ורזה, גם תהליכים המצריכים אנרגיה וחום נעשים קלילים יותר ולכן יהיה לכם חם פחות.

 

לסיכום, יש הרבה דרכים להתקרר בקיץ ואפילו דרכים יעילות. המוח הישראלי ממציא פטנטים מדהימים כל שני וחמישי וגם מאפשר לכם להזמין הביתה כמעט כל מה שאתם רוצים. אז מי אמר שחם היום?

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך