חופשת קמפינג בצפון יכולה להיות גם נוחה וקלה לארגון

חופשת קמפינג בצפון נשמעת לרבים מאיתנו כמו חלום, אך לא מעט אנשים נרתעים מסוג זה של חופשה מפאת מחסור בציוד קמפינג, חשש מה"עבודה" הכרוכה בהקמת מחנה קמפינג וכיוצ"ב. אך כיום כל זה אינו בהכרח נחוץ. ניתן (ואף מומלץ בחום) ליהנות מחדרי קמפינג נוחים ומאובזרים, ומשהייה בצפון בקרבה לחיק הטבע הפראי והיפה ביותר במדינה
תמונה: קייקים כפר בלום

חדרי קמפינג ומתחמי קמפינג מסודרים מאפשרים לכולנו לצאת לחופשה חלומית בצפון ולשהות בקרבה לאטרקציות המעניינות ביותר שיש לאזור להציע, בראשן כמובן שייט קיאקים ורפטינג על הירדן. מהם היתרונות של חופשה מסוג זה, אותה כולנו יכולים לחוות באביב המתקרב ובא עלינו לטובה? 

שהייה בקרבה מקסימאלית לאטרקציות ולמקומות היפים ביותר במדינה

צפון הארץ מאז ומתמיד היווה מוקד משיכה מרכזי לתיירות חוץ ופנים, ויעד מתבקש לחופשות אביב וקיץ. במיוחד השנה, כאשר כולנו יוצאים משנתיים קשות של מגיפה לעונות אביב וקיץ בהן נרצה לצאת לנפוש וליהנות, צפון הארץ קורץ במיוחד לרבים, ומסיבות טובות. במיוחד אזור הירדן והגליל העליון והאפשרות ליהנות מאטרקציות המתאימות לכל הרכב ולכל המשפחה, מדברים אל רבות ורבים מאיתנו.

חופשת קמפינג היא כאמור אחת הדרכים הטובות והאותנטיות ביותר לחוות את הטבע הארץ ישראלי ואת האזור המרהיב של צפון הארץ, אך אין כאמור כבר צורך לקחת איתנו את הכל בעצמנו ברכב, כולל אוהלים, כלי בישול וכל מה שצריך בדרך כלל עבור קמפינג בחיק הטבע. במיוחד באזור כפר בלום והגליל העליון ניתן ליהנות מאפשרויות של קמפינג בצפון אשר מוכן עבורנו מבעוד מועד, ואינו מצריך מאיתנו יותר מדי הכנות מקדימות.

דוגמה טובה לכך היא כאמור חדרי קמפינג, אותם ניתן למצוא למשל במתחם של כפר בלום. אלו הם חדרים מאובזרים בכל מה שאנחנו צריכים ורוצים לצורך השהייה בלילה באזור, כוללים מקלחות חמות ושירותים נקיים, מספר מיטות, טלוויזיה, פינת ישיבה בחוץ ועוד. את חדרי הקמפינג ניתן ומומלץ לשכור יחד עם האטרקציות של האזור, בפרט קייקים ורפטינג, טיולי ספארי בטבע הגלילי, פארק אתגרי לכל המשפחה ועוד. 

 

חופשה פשוטה אך נוחה ומפנקת, במחיר הטוב ביותר שבנמצא

השימוש בפתרונות נוחים כמו חדרי קמפינג או מתחמי קמפינג מסודרים (אותם ניתן גם כן למצוא בגליל העליון), מאפשר לצאת לחופשה האולטימטיבית ובתנאים נוחים ונעימים, אך ללא עלויות מופרזות של בתי מלון, אשר לרוב גובים בארץ אלפי שקלים לכל לילה. 

כך אתם מקבלים את כל מה שאתם רוצים וצריכים על מנת להעביר את ערבי החופשה בכיף, בנוחות ובנעימות, ולשהות כאמור במיקום האופטימאלי עבור פעילויות ואטרקציות שונות. כל זה במחיר נוח ושווה לכל נפש, אותו יכולה להרשות לעצמה כמעט כל משפחה בישראל.

 

האביב הקרוב נוכל לחזור לטייל ולנפוש בחיק הטבע, בשלל דרכים וצורות. מומלץ במיוחד לבחון את האפשרות של חופשת קמפינג בצפון… 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך