עורך דין משרד הביטחון

על פי רוב, איננו אוהבים להתעסק עם תביעות וטפסים, אבל לפעמים אין ברירה. חיילי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון עושים כל שביכולתם כדי להגן על אזרחי ישראל, אך לא אחת הם יוצאים למבצעים שמסכנים אותם. לאחר פעילויות מבצעיות אינטנסיביות, לא פעם חוזרים החיילים, השוטרים ושאר אנשי כוחות הביטחון עם פציעות נפשיות וגופניות. הם אינם יכולים לשרת עוד, אך מעוניינים להמשיך בחיים האזרחיים שלהם ולהתקיים בכבוד
תמונה: FREEPIK

לא אחת הם זקוקים לסיוע כלכלי, על מנת שיוכלו לממן את כל הטיפולים הרפואיים המגיעים להם. עורך דין משרד הביטחון הוא האדם שיכול לעזור להם להגיש תביעה נגד משרד הביטחון ולהשיג את כל האישורים הדרושים. 

איך בוחרים עורך דין משרד הביטחון מקצועי?

על מנת לקבל את כל הפיצויים המגיעים לכם, חשוב לבחור עורך דין משרד הביטחון מנוסה ומקצועי שילווה אתכם בכל התהליך. אלה כמה דברים שכדאי להביא בחשבון כאשר בוחרים את עורך הדין שלכם:

  • ניסיון ומקצועיות – כאשר אתם פונים לעורך דין, אתם רוצים לבחון את המקצועיות שלו והשליטה בתחום ובכל מה שקשור לתביעות של משרד הביטחון. כדאי לבדוק כמה שנים קיים משרד עורכי הדין, מי עובד בו ומי יכול לעזור לכם. 
  • התמקצעות בתחום – עריכת דין היא תחום נרחב. לא אחת משרדי עורכי דין עוסקים בתחומים מגוונים כמו מקרקעין או דיני משפחה, בנוסף לתחום כמו משרד הביטחון. חשוב לוודא שהמשרד שאתם פונים אליו אכן מתמחה בתביעות משרד ביטחון על פני תחומים אחרים. 
  • הצלחות מוכחות – כדאי לברר אם למשרד עורכי הדין שאתם פונים אליו יש הצלחות מוכחות בתחום תביעות משרד הביטחון והשגת הפיצויים הדרושים. 
  • שכר טרחה – לעורכי דין ישנו שכר טרחה, וזה מובן. השאלה מהו גובה שכר הטרחה העולה על הפרק. עורכי דין מציעים שכר טרחה שונה, ולכן חשוב לבחון את השכר הממוצע בשוק לפני שאתם פונים לעורך דין זה או אחר. כדאי לפנות לעורך דין ולבקש ממנו הצעת מחיר מפורטת. 
  • כימיה טובה – תביעת משרד הביטחון עוסקת בנושאים רגישים של פציעות ותביעות משרד הביטחון כדי להמשיך לחיות בכבוד. לפיכך, חשוב למצוא עורך דין רגיש, מקצועי ואמין אשר יוכל להעניק את השירות הטוב ביותר. חשוב לערוך פגישה ראשונית עם עורך הדין, לשאול את כל השאלות הנחוצות ולבחון אם עורך הדין הזה מתאים לכם.

עורך הדין שילווה אתכם מההתחלה ועד הסוף

לאחר שבחרתם עורך דין משרד הביטחון מנוסה ומקצועי, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהוא ילווה אתכם לאורך כל הדרך. החל מהפגישה הראשונית שלכם, דרך המצאת כל המסמכים הדרושים ואיסוף החומרים ועד להגשת כתב התביעה. עוד לפני שמתחילים בעבודה, עורך הדין יציג לכם את תמונת המצב ויאפשר לכם לבחון את האפשרויות העומדות בפניכם. הוא גם יעריך את הסכום שתוכלו לקבל כתוצאה מהגשת התביעה. אז כדאי לפנות לעורך דין מנוסה כדי להגיש תביעה ולחיות בכבוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך