העלמת סימני מתיחה באשדוד : האם משחה תעשה את העבודה?

התפקיד העיקרי של העור הוא להגן על הגוף ולשמור על השלמות והבריאות שלו. על מנת למלא את התפקיד טוב יותר, העור מתחדש בהתמדה לאורך כל החיים. עם זאת, עם השנים עלולים להיווצר סימני מתיחה של העור. אף שהסימנים הללו אינם מהווים בהכרח בעיה רפואית, הם עשויים להוות בעיה אסתטית ולגרום אי נוחות מרובה למי שסובל מהם. בשורות להלן נרחיב מעט את היריעה באשר לדרכי ההתמודדות עם סימני המתיחה. מה זה בעצם סימנים של מתיחת העור? מתי סימנים כאלה עלולים להופיע? מהן דרכי ההתמודדות עם סימני המתיחה? האם משחה תעשה את העבודה? ואם לא – איזה טיפול יכול להעלים את הסימנים הללו? להלן התשובות
תמונה: pixabay

מהם סימני מתיחה ואיך הם באים לידי ביטוי

סימני מתיחה של העור הם סימנים שעלולים להופיע כאשר הצמיחה של העור איננה מסונכרנת עם הצמיחה של הגוף. הסימנים הללו יכולים להיות בולטים למדיי, אף שהם ממוקדים לכאורה באזורים מאד ספציפיים של הגוף. סימני המתיחה יכולים להופיע בכמה מקרים:

  • צמיחה של הגוף, שאיננה מסונכרנת עם הצמיחה של העור: העדר הסנכרון יכול להיגרם בגיל ההתבגרות, כאשר הגוף נמצא בתהליך של צמיחה מהירה המותחת עד תום ובוחנת את מידת הגמישות של העור.
  • נטילת תרופות: תרופות מסוימות עלולות לגרום גם כן לסימני מתיחה. לרוב מדובר בתרופות שאחת מתופעות הלוואי שלהן היא השמנה.
  • היריון: נשים בהריון סובלות לעיתים מזומנות ממתיחת יתר של העור ומהיווצרות של סימני מתיחה אצלו.
  • עלייה במשקל: השמנה יוצרת תופעות של סימני מתיחה שרק הולכים ומתחזקים עם הזמן.

בדרך כלל, סימני המתיחה באים לידי ביטוי בצידי הירכיים, בבטן, במותניים או בגב התחתון, בפנים או בעכוז. הסימנים עשויים לאפיין סוגי אוכלוסייה מסוימים. כך למשל סימני מתיחה בצידי הירכיים ובבטן מאפיינים נשים בהריון, ואילו מתיחת העור במותניים או בגב התחתון מאפיינת נערים בגיל הצמיחה שלהם. 

מהן דרכי ההתמודדות עם סימני מתיחה 

בדרך כלל יש שתי דרכים להתמודד עם סימני מתיחה משמעותיים. שנועדו לטשטש או להעלים לחלוטין את סימני המתיחה. הדרך הראשונה היא משחה להעלמת סימני מתיחה ואילו הדרך השנייה היא טיפול בגלי רדיו. הטיפול באמצעות משחה עשוי לטשטש את הסימנים ולהפחית את הנראות שלהם במידה מסוימת. יחד עם זאת, מדובר בטיפול שגם אם הוא מיושם בצורה אינטנסיבית, התוצאות שלו הן מוגבלות למדיי. מנגד, טיפול בגלי רדיו מעלים בדרך כלל סימני מתיחה בצורה יעילה ביותר. גלי הרדיו חודרים לשכבות הפנימיות של העור ומגבירים את הייצור של חומרים המגבירים את רמת האלסטיות של העור. מדובר בטיפול יעיל שהתוצאות שלו בולטות כבר מהשלבים הראשונים. 

אם יש לך עניין להעלים סימני מתיחה במהירות וביעילות, זה בהחלט המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כעת 1-700-50-70-10 והמומחים שלנו יתאימו עבורך את הטיפול הנכון בסימני המתיחה בעור שלך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך