נפלה ותובעת

בת 82 שנפלה ברובע הסיטי תובעת מאות אלפי שקלים מהעירייה

גימלאית בת 82 שנפלה ברחוב העצמאות ברובע הסיטי באשדוד, תובעת מאות אלפי שקלים מעיריית אשדוד * מהתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בעיר באמצעות עו"ד דותן לינדנברג, עולה כי לפני כשנתיים וחצי בשעת ערב, כשצעדה על גבי מדרכה ברחוב העצמאות באשדוד, נתקלה במרצפות שבורות, שקועות וחסרות, מעדה ונפלה
עו"ד דותן לינדברג

בעקבות התאונה הקשישה סבלה מכאבים עזים ומתמשכים בכתף ימין ובצלעות ומירידה ניכרת בתפקוד. בשל החמרה בכאבים ובמגבלות התנועה כתוצאה מהתאונה, היא הופנתה לבדיקות אולטרה סאונד שהדגימה קרעים ברצועות הכתף.

למרות הטיפולים שקיבלה, לא חלה הטבה ממשית במצבה של התובעת ומאז התאונה היא סובלת ממגבלות תנועה ניכרות, מתחושת זרמים ומכאבים בכתף ימין לכל אורך שעות היממה. עוד עולה כי הכאבים מתגברים בשינויי תנוחות ובניסיון לבצע פעולות הכרוכות בהפעלת ידה הימנית.

מומחה אורתופדי ומנתח מומחה שבדק אותה מטעם התביעה קבע בחוות דעתו,  כי היא סובלת מנכות לצמיתות בשיעור של 25 אחוזים בשל מגבלה בכתף ימין, ירידה בתפקוד ודלדול שרירים. בא כוחה עו"ד דותן לינדנברג המתמחה בתביעות בגין נזקי גוף, טען בתביעה כי העירייה מחוייבת לפצות את בת ה-82 על נזקיה, מאחר והתרשלה  בכך שלא דאגה לתחזוקה ראויה של המדרכה, לא תיקנה אותה, לא גידרה את האזור המסוכן, לא מנעה את המעבר דרכו  ולא הציבה שלט המזהיר מפני הסכנה להולכי הרגל. חשוב לציין כי רק לאחר התאונה העירייה תיקנה את קטע המדרכה המדובר.

לפני התאונה, הקשישה תפקדה היטב אך כתוצאה מהתאונה היא נזקקת ותזדקק בעתיד, לעזרה לשם ביצוע פעולות פשוטות ויומיומיות ומטלות שהיא נהגה לעשות בעבר. לטענת בא כוחה, הגברת סובלת ותסבול גם בעתיד מכאבים, ממגבלות תנועה ומירידה בתפקוד.

מהתביעה עולה כי כתוצאה מנכותה הרפואית והתפקודית שנגרמו עקב התאונה, האשה נאלצה לשנות את אורח חייה, כאשר הוא נמנעת מביצוע פעילות גופנית, מיציאה לטיולים רגליים ומעיסוק בתחביביה כבעבר ומרבה בנטילת משככי כאבים. כתוצאה מכך אף פחתו הנאות חייה באופן מהותי.

האשה תובעת לקבל פיצוי עבור עזרת צד ג', כאב וסבל והוצאות רפואיות.

טרם הוגש כתב הגנה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך