צעיר תובע אולם אירועים: הכספת נפלה על רגלו

בן 20 מאשדוד תובע מאות אלפי שקלים מאולם גדול בעיר אשדוד, לאחר שכספת כבדה מאוד נפלה על רגלו ושברה לו את הבוהן. כך עולה מתביעה שהגיש הצעיר לבית משפט השלום באשדוד באמצעות עורך דין דותן לינדנברג העוסק בנזקי גוף
חתונה באשדוד

בן 20 מאשדוד תובע מאות אלפי שקלים מאולם גדול בעיר אשדוד, לאחר שכספת כבדה מאוד נפלה על רגלו ושברה לו את הבוהן. כך עולה מתביעה שהגיש הצעיר לבית משפט השלום באשדוד באמצעות עורך דין דותן לינדנברג העוסק בנזקי גוף.

על פי התביעה בחודש אוקטובר לפני כ-5 שנים, הצעיר השתתף בבריתה ובשלב מסוים כספת כבדה ומלאת צ'קים שהייתה מונחת על גלגלים, נפלה על רגלו. הצעיר פונה לטיפול בבית חולים שם הובחן שבר בבוהן ורגלו הושמה בגבס. כעבור זמן הצעיר החל לסבול גם מציפורן חודרנית ומפטריות בבוהן הפגועה.

מומחה מטעם התביעה קבע כי מגיעים לו 15 אחוזי נכות, עקב הצלקת והשפעת הפגיעה על כושר הפעולה ברגלו. בא כוחו עו"ד דותן לינדנברג טוען בין היתר בתביעה כי בעלי אולם האירועים התרשלו בכך שלא דאגו להתקין כספת בטיחותית ותקינה באופן שלא תהווה סכנה לציבור וגם לא מנעו הישענות של אורחים על הכספת.

הצעיר שהיה עצמאי לחלוטין לפני התאונה, הפך מאדם למוגבל מאוד הזקוק לעזרת צד ג' עקב נכותו התפקודית ואינו יכול לשרת עצמו כבעבר ומתקשה מאוד בביצוע פעולות יומיומיות. בנוסף פחתו הנאות חייו באופן משמעותי תוך פגיעה בדימוי העצמי. בן ה-20 תובע פיצוי של מאות אלפי שקלים בגין עזרת צד ג' ועזרה סיעודית, הוצאות רפואיות, הפסדי שכר, כאב וסבל.

טרם הוגש כתב הגנה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך