קייטרינג בשרי טרי וטעים רק עם שף בשרים

קייטרינג איכותי ניתן לעשייה בדרכים שונות, על ידי מספר ספקים, ביניהם - שף בשרים. מטרתו של שף הבשרים היא פשוטה - הכנת מנות לשביעות רצון הלקוחות, ככל האפשר. במילים אחרות, מטרתו במשימה היא להגביר את החוויה ולשמח אנשים דרך מנות הגורמה. מעוניינים בשף בשרים? הגעתם למקום הנכון! כל המידע, הכל מהכל, נמצא ממש בכתבה זו
תמונה: TUKA

מהם ההבדלים – קייטרינג בשרי מול שף בשרים

שני הבחירות – קייטרינג בשרי ושף בשרים הם יוצאים מן הכלל, כל אחד ויתרונותיו. אם זאת, במטרה לבחור את האופציה הטובה ביותר, כדאי להבין מהם ההבדלים בין השניים. קייטרינג בשרי מתרכז ומתמחה בארוחות ״שלמות״ הכוללות – בשר, סלטים, פחמימות, וכו׳. קייטרינג בשרי מתמחה בהכנת תבשילים ואוכל מצוין, אם זאת, מדובר באוכל קלאסי ובסיסי.

ומהצד השני, מלול שף בשר נותן לכם הרבה יותר. ברוב המקרים, שף הבשרים מספק ארוחות גורמה ברמה גבוהה יותר, בדגש על טריות וכשרות נכונה ומתאימה לאירוע. להבדיל מקייטרינג בשרי, שף הבשרים מציג את כל ״ההצגה״ – החל מהגעה ישירה לבית הלקוח, החוויה הסגנונית והמלאה עם השף הפרטי, וכמובן מאכלים שלא זוכים לטעימה בכל יום. מחפשים משהו איכותי? יוצא דופן? ממכר ושונה? שף בשרים היא הבחירה הטובה ביותר. בשביל להפוך את האירוע לטוב יותר וליהנות הרבה יותר, אתם חייבים להשקיע, ללא ספק.

למה כדאי להזמין שף בשרים לאירועים – כל הסיבות

שף בשרים לאירועים מספק ״הצגה של פעם בחיים״ כזאת שלא זוכים לראותה בכל יום. החל מצורות ההגשה, מסגנון הבישול והצלייה, וכמובן משירות הלקוחות מסביר הפנים. הזמנת שף בשרים לאירועים מאוד כדאית וזאת ממספר סיבות שכדאי להכיר:

  1. סיבה ראשונה: שירות עד לבית הלקוח – לעומת שירותי קייטרינג, הזמנת שף בשרים מעניקה ללקוחות יתרון בולט ומשמעותי: שירות אישי עד לבית הלקוח. השירות כולל הכנת המנות במקום, טריות ברמה הטובה ביותר, וכמובן שירות אישי.

  2. סיבה שנייה: טריות, כשרות, ואיכות בשרים – לעומת שירותים אחרים, מסעדות או שירותי קייטרינג, שף פרטי יספק לכם בשרים עם הטריות הטובה ביותר, כשרות שאתם יכולים לישון איתה בשקט, וכמובן איכות בשרים ברמה הטובה ביותר.

  3. סיבה שלישית: חוויה עוצרת נשימה – ללא ספק, ארוחה של שף פרטי, היא חוויה. החל מהאווירה הנעימה, הבישול העדין והמקצועי, והריחות הנעימים בפתח. הזמנת שף פרטי מבטיחה לכם חוויה עוצרת נשימה, בהתחייבות.

אלה הם שלושת הסיבות להזמנת שף על האש לאירוע, אם זאת, הבחירה בידיים שלכם. כדאי לבחור בשף מוצלח, שם מדובר בישראל, ועם עשרות או מאות המלצות חיוביות. בחרו בצורה שקולה וחכמה, מלול שף הבשר כאן לעזרתכם, בכל עת.

כמה השירות עולה – המחירים המשוערים

הזמנת שף בשרים נמדדת ומתומחרת לפי מנת סועד, לפי מורכבות המנה ואיכות הבשר. המחירים נעים בין 200-300 ש״ח עבור מנת שף משובחת ויוקרתית לסועד אחד בלבד. ומהצד השני, אם מדובר על ארוחה זוגית, הערב יסתיים במחיר של 600-800₪ בהערכה. המנות כוללות – מנת בשר, דגים, או עופות, מנה של פחמימות, סלטים ושתייה, וקינוחים, כמובן שניתן גם להזמין את השף להכנת שולחן שוק בהתאמה אישית .

מנות שף נחשבות כמנות הטעימות ביותר בישראל, ההשקעה במנה היא חלק חשוב וסופי. לרוב, השפים הפרטיים בישראל מספקים את המנות עם חומרי הגלם הטריים והטובים מכל. שפים פרטיים יודעים לבחור את הבשר הטעים ביותר, וההכנה היא פשוט חגיגה לעיניים. אלה הם המחירים המשוערים לצרכן, עבור ערב של חגיגה אמיתית עם מנות שף מצוינות. מעוניינים בהזמנת מנות שף עד הבית? התקשרו למלול שף הבשר, זמינים ברוב היממה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך