בשעה טובה

כללית מתרחבת וחונכת את 'מרפאת הכיכר' ברובע ג'

בתחילת השבוע נערך אירוע הפתיחה של מרפאת כללית החדשה, 'מרפאת הכיכר', ברובע ג' בנוכחות הנהלת מחוז מרכז כללית, אישי ציבור ורבני העיר אשדוד במעמד קביעת המזוזות
צילום: דוברות כללית

המרפאה החדשה שמתפרסת על שטח של כ-260 מ"ר ממוקמת ברחוב חנה סנש 1, אשדוד (קומה 2) ותעניק מגוון רחב של כלל שירותי הרפואה הנדרשים: רפואת משפחה, ילדים, בדיקות מעבדה, סיעוד ועוד.

"אנחנו שמחים לפתוח היום את המרפאה החדשה עם צוות רפואי מקצועי ומנוסה שיפעל לקידום בריאותם של תושבי השכונה. פתיחת המרפאה החדשה ברובע ג' מצטרפת לפריסת המרפאות הרחבה ולתנופת הפיתוח של כללית בעיר אשדוד". סיפר ארז לוי, מנהל מחוז מרכז כללית לאתר "אשדוד אונליין" והוסיף: "אנו נמשיך לפעול כל העת כדי לתת מענה מותאם ונגיש לצרכים הרפואיים של לקוחותינו".

גם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי בירך על פתיחת המרפאה: "אנו שמחים ומברכים על הרחבת פעילות כללית בעיר. אני אישית מברך על שיתוף פעולה והיענות של הנהלת מחוז מרכז לפיתוח שירותי רפואה למען תושבי אשדוד. אנו רואים חשיבות רבה בהרחבת השירות ברובע ג׳ ומודים לכם על העשייה הענפה גם באזורים נוספים בעיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך