מדוע כדאי להזמין אוכל ביתי מוכן לפסח

חג הפסח כבר מעבר לפינה, וזה הזמן לחשוב על ארגון האירוע והאירוח, וכמובן על האוכל. לארגן את ארוחת פסח לכמות גדולה של אנשים זו משימה לא קלה בכלל, היא מעיקה, מתישה, ומעייפת אשר מונעת מאיתנו ליהנות מהחג הזה כמו שצריך, לכן אנחנו רוצים להציע לכם את הפתרון המושלם - להזמין אוכל מוכן לחג, במאמר נספר לכם על היתרונות של הזמנת קייטרינג לארוחת החג, כדי שתבדקו אם זה הפתרון שהכי מתאים לכם.
תמונה: FREEPIK

איכות האוכל

כשאתם חושבים על אוכל  מוכן אתם בטח חושבים על אוכל נוטף שמן, אך קייטרינג לחג הפסח יכול להכין אוכל ביתי, מחומרי גלם טובים, איכותיים ובריאים, כדי שתוכלו ליהנות מאוכל טעים בארוחת החג וגם לחסוך את כאב הראש בכל הארגון.

כשרות

בערב פסח, האירוח בדרך כלל כולל המון אנשים, אשר כל אחד מהם שומר כשרות ברמה אחרת. כמובן שבחג אסור לאכול חמץ, וחלק מהעדות מקפידות גם על איסור אכילת קטניות, אך יש חוקי כשרות אחרים מעבר לכך, כמו כשרות בד"ץ, כשרות למהדרין ועוד. 

המטבח שלכם אולי לא ברמת הכשרות שמתאימה לכל האורחים, הזמנת קייטרינג פותרת את הבעיה, אפשר להזמין אוכל מוכן לפסח ברמת הכשרות הרצויה.

אוכל בריא

אחד הדברים שקשה לנו להתמיד בהם בחיי היומיום, ובמיוחד בחגים, הוא אוכל בריא,  במיוחד בחג הפסח, יש המון פחמימות במצות, תפוחי אדמה וכמובן בעוגות.

כאשר אנחנו מבשלים כמויות גדולות של אוכל, קשה לשמור על הכנת אוכל בריא, לכן מומלץ להזמין אוכל מוכן ביתי, ולהקפיד להזמין מנות שיש בהן הרבה ירקות, סיבים תזונתיים ומרכיבים בריאים, ושימוש מופחת ככל האפשר בשמן, חומרים משמרים ופחמימות.

כך הרבה אנשים, קשה מאד במקביל גם לשמור על מידת הבריאות שיש בכל מאכל שנכין, ולכן אוכל ביתי מומלץ הוא אוכל ביתי בריא.

נוחות

אין ספק כי משלוחי אוכל עד לבית הם דבר נוח, השירות מותאם ללוח הזמנים שלכם, לא תצטרכו להשקיע הרבה אנרגיות ומאמץ לקראת החג, שעות של קניות בסופר, המתנה אינסופית בתורים,  פקקים ובישולים, תוכלו לנוח ולאגור אנרגיות לחג, וכל שינוי שתרצו לבצע, תוכלו לעשות בצורה טלפונית מהנוחות של הבית שלכם.

מחיר

אם יש לכם בעיית תקציב, דעו שזו אינה בעיה, המחירים לקראת פסח מאוד גבוהים, להמון אנשים יש נטייה לקנות כמויות גבוהות מפחד שלא יחסר. בעזרת הזמנת קייטרינג של אוכל מוכן, תוכלו לקנות את הכמות הנכונה מכל מנה, המתאימה לכמת המוזמנים ובכך לחסוך עלויות.

אורך החג

פסח הוא החג הכי ארוך מחגי ישראל, גם לאחר ארוחת החג, יש עוד שבוע שלם שבו יש צורך לבישולים, כולם נמצאים בבית לשלוש ארוחות ביום, ובמיוחד אם יש לכם ילדים קטנים, זה יכול לקחת מכם המון אנרגיות, במקום זה, אם תזמינו אוכל ביתי מוכן, תוכלו לנוח, לצבור אנרגיות וליהנות מהחג. חיי המדף של האוכל המוכן הוא ארוך, ובמידת הצורך ניתן להקפיא. 

לסיכום

פסח מתקרב ואתם חושבים על האירוח והארגון לחג, וכמובן שהחלק הכי חשוב הוא ארוחת החג, במקום להתרוצץ ממקום למקום, לעמוד בתורים העמוסים בסופר, ולדאוג לגבי כמויות האוכל, המגוון וכמובן הטעמים, כי לא נרצה שהאורחים יצאו מאוכזבים, תוכלו לארגן את החג בראש שקט על ידי הזמנה של אוכל ביתי מוכן, שיענה על כל הצרכים שלכם בנוחות ופשטות.

להזמנת קייטרינג לארוחת פסח ישנם יתרונות משמעותיים, תוכלו להזמין אוכל המתאים לכשרות האורחים גם אם המטבח שלכם אינו כזה, תוכלו להזמין מגוון של מנות המתאימות לכל האורחים, תוכלו להזמין מנות המכילות הרבה ירקות ובכך לצמצם את אכילת  הפחמימות והקלוריות בחג ועוד.

אנחנו מקווים שעם המידע שאספנו, עזרו לכם להגיע להחלטה שהכי נכונה ומתאימה לכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך