לגור בסטייל לעצב בסטייל – על קצה המזלג בעיצוב פנים

כותב: רונית מרום מעצבת פנים

התחרות ההולכת וגוברת על ליבו של הצרכן – לצד השפעתו של השינוי בתפיסת חלוקת החללים בבית, מולידות כיום אפשרויות יצירתיות רבות, היכולות לממש כמעט כל פנטזיה בנוגע למראה העתידי של הדירה, אשר תפורה באופן אישי למידות הרוכש.

עיצוב דירת יוקרה כאמור מתבטא באיכות, בחומר, בצורה, בשיטת העבודה אך בעיקר בסגנון העבודה של המעצב והלקוח שמבינים כי על שלמות לא מתפשרים,כי יוקרה היא שם נרדף לאיכות. סגנון העבודה מול לקוח מסוג זה הופך לתהליך מרתק שמטרתו היא להשיג את הטוב ביותר, בצורה הטובה ביותר עבור אותו לקוח ואותו חלל. להגשים את החזון והפוטנציאל הגלום בחלל מבלי להתפשר על שום אלמנט בדרך.

מעצבת פנים המגיעה לעיצוב דירות יוקרה רואה קודם כל לנגד עיניה את מי שעתיד לגור בדירה, את הרצונות והחלומות, הסטייל והסגנון של המשפחה, מעצבת יודעת לבדוק את  האווירה שירצה הרוכש לשדר בדירה שלו, ומשלבת אותם עם החזון העיצובי שלה. העיצוב יהיה מודרני, חללים עכשוויים, עיצוב נקי ודגש מיוחד על אור ותאורה. עיצוב דירות יוקרה דורש ראייה מדויקת של החלל, יכולת להעביר נוכחות בכל פינה בבית החל מהסלון ועד לחדרי הרחצה, ובמטבח היוקרתי, בכל פינה בדירה המעוצבת חשים בעוצמת העיצוב, בנוכחות שלו וכמובן ביוקרתו והדרו.

מה מאפיין עיצוב פנים של דירות יוקרה?

  1. רצפה נחשבת השחקן הראשי בבית. היא האזור הפעיל והנראה יותר מכל דבר אחר, ומכאן היא משליכה למראה החלל כולו. אריחים ארוכים בגודל 120/60 ס"מ או פרקט מעץ מלא מובילים את היוקרה ונותנים לחלל אשליה של משהו אחר שונה מיוחד .
  2. חדר רחצה שנראה כמו ספא – מקלחונים גדולים מערכות ספא ביתיות
  3. עיצוב טרנדי של תקרות וחיפוי קירות מיוחדים.- כל האלמנטים שיוצרים רושם מרהיב.
  4. גופי תאורה – המותאמים באופן אישי או מיוצרים בהזמנה אישית
  5. רהוט שנרכש ויוצר באופן אישי לפי טעמו של הרוכש והמעצבת
  6. סוגי חיפויי מיוחדים במטבחים.
  7. התקדמות טכנולוגיית – מערכות שמע חדישות, מערכות חשמל חכמות, קולנוע ביתי, מיזוג אויר מרכזי, מפסקים מיוחדים לתאורה.
  8. מקוריות ונועזות – כל אלה יוצרים אווירה מודגשת של פאר ולכן מרכיבים אלו של עיצוב פנים חשובים

לסיכום: דירת יוקרה הינה בגדר חלום לרבים מאיתנו, חלום בו נוכל להגשים את הפנטזיות שלנו וליצור לנו את החללים שהכי מאפיינים אותנו ובו נוכל להציג את החללים הבלתי מתפשרים שלנו.

וזכרו שום עיצוב, מודגש ומוקפד ככל שלא יהיה, לא ישאיר רושם שיוצר פליאה כפי שיעשה זאת מרכיב או שניים שייחודיים לדירה.

נכתב על ידי רונית מרום מעצבת פנים ואדריכלית

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך