אביזרים וציוד לבריכה

במדינה חמה כמו ישראל, אשר לה ימים חמים ומלאים בשמש, רבים בוחרים לבלות בבריכת השחיה, יחד עם המשפחה והחברים. משפחות רבות מקימות בריכות פרטיות בחצר ביתם, בשביל כיף והנאה במרחק של צעד מהבית. תהליך הקמת הבריכה הינו די פשוט וישנם אנשי מקצוע רבים אשר מתמחים בתכנון ובנייה בריכות פרטיות. אם בנית בריכת שחייה פרטית היא מטרתכם, עליכם לדעת שמעבר להקמת הבריכה, נדרשים אתם להצטייד באביזרים רבים למען תחזוק הבריכה. כדי להבטיח שהבריכה שלכם תהיה בטוחה, מתוחזקת ומהנה, ישנם אביזרים לבריכה אשר תצטרכו להכיר
תמונה: FREEPIK

אביזרים מובילים לתחזוק ושמירה על הבריכה

ישנם סוגים שונים של אביזרים וציוד לבריכה הנחוצים למען תחזוקתה ושמירתה והם :
• לניקיון הבריכה – לצורך שמירה על ניקיון המים בבריכה, נדרש לסנן ולחטא את המים. בבריכה נדרש לשמור על רמת PH תקינה. רמת PH גבוה תגרום למים עכורים ולגירוי בעיניים. לצורך חיטוי המים, נדרש כלור אשר משמיד את החיידקים ושאר הגורמים המזהמים אשר מופיעים במים עומדים. בנוסף, ניתן להתקין מסנני חול ומשאבות אשר מניעות את המים מהבריכה אל פילטר ומחזירות אותם נקיים, אל הבריכה. מערכת מלח המפרידה בין המלח ומשאירה כלור טבעי אשר מנקה ומחטא את הבריכה, מומלצת גם כן. למען הנוחיות והקלת עבודת הניקוי, ניתן לרכוש ממגוון רובוטים אוטומטים המנקים את קרקעית הבריכה וקירותיה. ישנם סוגים רבים של רובוטים אלו אשר נמכרים במחירים מגוונים.
• לכיסוי הבריכה – אחד האביזרים לבריכה אשר נחשב לחיוני ביותר, הוא הכיסוי. ישנם סוגי כיסויים שונים לבריכה, החל מכיסויים צפים הנמכרים במחיר זול יחסית עד לכיסויים יקרים הדורשים התקנה מקצועית כגון, כיסוי בטיחותי. הכיסוי שומר על טמפרטורת המים וכמו כן על ניקיון וצלילות המים. בנוסף כיסוי הבריכה מונע אידוי של מים מהבריכה בימים חמים, דבר אשר יכול לחסוך במילוי המים. ישנם סוגים רבים וגדלים שונים של כיסויים לבריכה ובנוסף ניתן להוסיף גלגלת לבריכה אשר מסייעת בכיסוי הבריכה בסיום כל שימוש.
• לשמירה על טמפרטורת הבריכה – ללא כיסוי, טמפרטורת המים יכולה לרדת עקב מגע עם האוויר הק בשעות הלילה. ישנן אופציות רבות לחימום הבריכה, כמו מערכת סולארית אך הדרך הנפוצה ביותר לשמירה על טמפרטורה נוחה לשחייה, שהיא עשרים ושמונה מעלות צלסיוס, ואף להאריך את תקופת השימוש בבריכה גם לאחר סיום הקיץ, היא משאבת חום לחימום מים. משאבת חום הינה מערכת הפולטת קור ומפיקה חום. משאבת חום יעילות גבוהה, שכן 80% מהחום המופק הינו מהאוויר ורק 20% דורש אנרגיה. משאבת חום דורשת התקנה נכונה שכן ללא התקנה טובה, יעילותה יכולה להיפגע קשות. 

לסיכום, ניתן להוסיף סולמות לכניסה ויציאה מהבריכה ומאחזי יד לאחיזה בזמן השהיה. בריכה יכולה להוות סכנה כאשר ישנם ילדים ובעלי חיים ולכן מומלץ להוסיף גדר בטיחות לבריכה. משטח נגד החלקה מומלץ גם כן. משטחים עמידים נגד החלקה מיועדים למשטחים רטובים כמו בריכות ושומרים על בטיחות המשתתפים. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך