בריכות מתנפחות לילדים

כולנו מכירים את החום הקודח שמביאה איתה עונת הקיץ. אז במקום שננסה להילחם בחום, התחלנו להיערך בהתאם - נוציא מאחסון את שלל רובי המים והמזרנים הצבעוניים והמתנפחים, נרכוש כובע בעל שוליים רחבות וכמובן כי נמרח קרם הגנה
תמונה: FREEPIK

בנוסף על האמור, נמלא את מקרר הארטיקים והגלידות ועל כן נתאבזר בבריכה מתנפחת לגינה או לחילופין למרפסת. בריכה עשויה לפתור את הבעיות שלנו בקיץ בפעימה אחת ועל כן לספק עניין ותעסוקה לילדים, להיפטר מצינון הגוף ופשוט כיף עם שאר בני המשפחה והאורחים, והכל נמצא בתוך הבית שלנו. בריכה היא אחת הפעילויות המועדפות על הילדים בתקופות החמות האלה של השנה, ובגלל שלא כולנו גרים בבית המאפשר לנו לבנות אחת כזו, רובנו נסתפק בבריכות קלות וקומפקטיות שאפשר להרכיב או לנפח לתקופת הקיץ ומיד בסיומו לפרקן ולהחזיר את החצר או את המרפסת שלנו לקדמותן.

היתרונות והחסרונות בבריכות מתנפחות לילדים

למגוון בריכות מתנפחות לילדים בשוק המיטות המתנפחות חסרון אחד בולט, גודלה למרות שכיום יש דגמים אשר יכולים לאפשר גם למבוגרים להנות. ואם להוציא את הגודל מהמשוואה ניכר כי נבחין במספר לא מבוטל של יתרונות בולטים – לא צריך לנסוע, למצוא חניה, לשלם דמי כניסה מוגזמים ולהתמודד עם הצפיפות בשביל להשתכשך. על כן, היא יכולה להיות ממש פוטוגנית, ישנם כיום מגוון בריכות מתנפחות בטווח גדול של עיצובים מגניבים של פירות חיות ואפילו ספינת שודדים. יתרון בולט נוסף הוא הקלות בה אפשר להרכיב ולפרק את הבריכה לנקות אותה וגם לנפח אותה. כיום ממש לא צריכה להוות בעיה עם מכשיר שעושה זאת בקלות, ממש נוח לאחסן אותה כאשר היא ריקה מאוויר דבר שחוסך מקום רב והדבר אולי הכי חשוב שבריכות שכאלה מספקות זה בטיחות של הילדים שרוחצים, אין לידם אנשים וילדים שאינכם מכירים, אתם יודעים מה יש במים שבבריכה והילד תמיד בטווח הראייה שלכם ולא נתון לסכנה של טביעה כמו בבריכות ציבוריות.

סוגי בריכות ומה לבחור

ישנם בשוק שלושה סוגי בריכות עיקריות – עמודים, בריכות שפה ועל כן גם מתנפחות הנבדלות זו מזו בעמידות חומרי הגלם, בגודלה של הבריכה והחוויה למשתמשים. בריכות עמודים בריכות עמודים הן החזקות והגדולות מהמבחר אך יקח לכם כשעה להקים אותה מאפס, בבריכות שפה רק שפת הבריכה היא זו שמנופחת וכן שאר המבנה מוחזק באמצעות מים. בריכות מתנפחות עמידות פחות מבריכות העמודים, לעומת זאת המגוון הרחב מאפשר שלל אטרקציות בתוך המים, בילוי זמן משפחתי ותעסוקה גם לילדים. ניפוח של בריכה כזו ייקח לכם במרבית המקרים עד לחצי שעה בהתאם לסוג וגודל הבריכה וגם לסוג המשאבה. לפני שאתם רצים לקנות בריכה שכזאת עליכם להבין שהיא ממש כמו רהיט בחצר. תחשבו איזה השטח עומד לרשותכם, ואילו אנשים הבריכה אמורה לשרת ובאיזה גילאים. כמו כן חשוב להביא בחשבון נושאים של בטיחות, עמידות אחסון וניקיון. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך