מחיצות מודולריות לאירועים

בכל אולם אירועים בימינו, נוכחותן של מחיצות מודולריות יאפשר לקהל ולאורחים ליהנות מאירוע פרטי ואינטימי עם אקוסטיקה מקסימלית ובהיעדר רעשים והפרעות מצדו השני של הקיר. מחיצות ניידות אקוסטיות לאולמות מספקות לכל אחד את האפשרות ליהנות מחלל אישי בגודל המתאים לו
תמונה – ש.א. טכנולוגיות – מחיצות אקוסטיות ניידות

בעלי אולמות רבים מבינים את החשיבות והצורך של אותן קירות הפרדה, מאחר שלא כל לקוח שרוצה לחגוג ברית, בר מצווה או כל שמחה אחרת, יבקש לשכור אולם ענק עבור אותו אירוע משפחתי מצומצם, וכדי להצליח לנצל את מלוא הפוטנציאל מהשטח הקיים, נכון לשקול רכישה של מחיצות אקוסטיות לאולמות וכך לספק את האופציה הזו לכל לקוח שמגיע להתעניין ובמקביל גם ליהנות משני אירועים במקביל.

השימוש המרכזי באולמות אירועים

כל בעל אולם אירועים, ישאף תמיד לנצל את מלוא השטח הקיים, כשבעת צמצום החלל, באמצעות אותן קירות הפרדה, הוא מאפשר לעצמו לערוך עוד אירוע במקביל, מה שהופך למאוד משתלם מבחינתו. לכאורה, הדבר נשמע כמעט בלתי אפשרי, אולם האמת היא שהרכיבים הייחודיים של אותן מחיצות מאפשרים בידוד יעיל למדי והפרדת חללים מושלמת, בזמן שהן בנויות ממסגרת אלומיניום שמכילה חומרים מבודדי רעש. קיימת אפשרות בחירה בעובי של החיץ או בחומרי הגלם שהמחיצה מכילה במטרה להגיע לרמת הבידוד הגבוהה ביותר, תוך ניצול יעיל של השטח שעומד לרשותנו, בהיעדר הפרעות לכל מי שחוגג בצדו השני של המתרס. 

טכנולוגיה מתקדמת ופתרונות חדשניים 

אולם אירועים עם חלל גדול ינסה תמיד לספק ללקוחותיו את התנאים האולטימטיביים שיתנו מענה לכל סוג של אירוע בכל סדר גודל ( קטן, גדול או בינוני). בזמן שהמענה המושלם שהם אותם קירות הפרדה שהם ניידים ומתקפלים ועם זאת מצליחים לסייע במיסוך רעשים. עד היום לא באמת היה מענה כזה וכל שהיה זה פתרון חזותי, בעוד שהרעש נותר והאווירה האינטימית לא התאפשרה. היום, בזכות תכנון ויצור מוקפד, רמות גימור גבוהות וטכנולוגיה מתקדמת ששמה דגש רב על בידוד אקוסטי באמצעות חומרי גלם כגון פורמייקה, פורניר – אפשר לייצר מענה לכל דרישה כאילו מדובר בחלל אחד בפני עצמו.  

מנעד היתרונות של קיר הפרדה באולם אירועים 

בבנייה הקלאסית של אולם אירועים, החלל תמיד היה פתוח וגדול עם במה ורחבת ריקודים גדולה, כשהוא בנוי על מספר קירות תומכים, זאת במטרה להכיל כמה שיותר אורחים. אלא שהיום הדרישות השתנו ואנשים רבים מחפשים את כל התנאים שאולם אירועים יכול לספק להם גם באירוע שהוא קטן ועם מספר זעיר של משתתפים –  להלן עוד כמה מהיתרונות של קירות הפרדה:

– מעניקות הפרדה איכותית בחלל ושומרות על מראה מעוצב למשעי.  

– ניידות במרחב ויכולות להיראות כחלק אינטגרלי בחלל, בהתאם לאופי ולסגנון האירוע והאולם.

– ניתנות לפריסה וסגירה בצורה יחסית קלה בהיעדר כח אדם רב, וגם בתום השימוש ניתן לקפל אותן ולהניח בצד מבלי שהן תפרענה. 

– הן מגיעות בגדלים שונים, מה שמאפשר להתאים אותן לכל סוג של חלל בהתאם למידות החלל ולאילוצי המקום. 

– מיוצרות מחומרי גלם שונים ולכן ניתן לשחק עם רמת הבידוד שלהן.

המענה האולטימטיבי בכל חלל

למחיצות אקוסטיות ניידות יש שימושים נוספים (בתי ספר, משרדים, בתי כנסת) ובכל מקום בו יש התקהלות של אוכלוסייה רבה. הן מאפשרות ניצול מרבי של חלל הכיתה וברחבת בית הכנסת, בכך שהן מאפשרות תנאים אקוטיים על מנת להצליח לקיים פעילות של תפילה או שיעור בכיתה שדורש את מיטב התנאים ליצירת ריכוז בקרב תלמידים. לאחר מכן, כשמסתיימת הפעילות, ניתן לקפל אותן ולהשיב את החלל לקדמותו. בזמן שהייחודיות שלהן טמונה גם ביכולת הניוד שלהן – הן מתפרסות בקלות ונעות במרחב עד למיקום הרצוי ואחר כך מתקפלות בקלות ובפשטות. 

ככל שעובר הזמן הן גם מתפתחות ומשתפרות ועונות יותר ויותר על כל דרישה חדשה של הלקוחות. הן מגיעות במגוון דגמים וסוגים, כשכל אחת יודעת לספק את החציצה האיכותית ביותר בהתאם לחלל שבו היא מוצבת – במשרד, במתנ"ס וכאמור בחלל ייעודי של אולם אירועים. עוד נציין, שבכל בחירה, רצוי לוודא בטרם עת, מה רמת הבידוד הנחוצה, כדי להבטיח רמת מיסוך אידיאלית.

המאמר נכתב באדיבות ש.א. טכנולוגיות – מחיצות אקוסטיות ניידות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך