נותן בהם סימנים…

אני ממש מתנצל. יכול מאוד שהטור הזה יגרום נזק לכמה מכם. אז אם אתם לא בטוחים בזוגיות שלכם, אל תקראו את הטור . בבקשה אל תקראו. ראו הוזהרתם.
חכם סידי.

אני כבר מודיע. הנה מראש,  שלא יהיה אחר כך בלגן ותבואו בטענות. את הטור הזה אתם קוראים על דעתכם ובאחריותכם. אני את שלי אמרתי. וכל כך למה? כי כאן אהיה הכי חסר טאקט ואגיד את האמת על היחסים שלכם, נו טוב שלנו. אגיד בקול רם את מה שאתם יודעים ומפחדים להגיד. אולי בעקבות קריאת הטור חלק מכם יארוז. לא יודע. אז אני אומר, שלא תגידו אח"כ משהו בלב עליי או בקול רם. אז אם אתם לא סגורים על היחסים שלכם יש לכם 15 שניות להעלם ולא להגיע לפסקה הבאה…15…14…13…

מבין שהאמיצים שבניכם המשיכו. אז תחגרו. ממשיכים. הרבה פעמים אתם יוצאים עם מישהי או מישהו (אני בעניין נשים וכאלה היפות, אז הכל יהיה בלשון נקבה) והיא (עברתי ללשון נקבה) עפה עליכם. מה זה עפה, בסגנון "בוא נילס בוא נעוף"…אתם לא מבינים איזו אהבה…ואז זה מגיע.

מה שמגיע זה החוסר התלהבות שפתאום היא מפגינה. אתה מנסה להיות גבר גברי ואפילו משנה קצת עצמך עבורה מידי פעם, אבל זה לא עובד (בנינו כל מי שמחליף את הזהות האמתית שלו עבור אחרים, זה לא יעבוד לו.. מניסיון). אתה מרגיש שהיא לא שם. באיזשהו שלב, הגבריים יותר (האחרים יסבלו בשקט) בנינו אפילו יעזו להגיד את זה, אבל היא בשלה. "אין כלום כי לא היה כלום". אז הנה לאותם אנשים חכם סידי נותן בהם סימנים. את הסימנים שבת הזוג לא בעניין שלכם, או אפילו בעניין של מישהו אחר. מצטער, אם הסימפטומים האלה מופיעים ביחסים שלכם אז סימן שנבדקתם ..או נכון יותר הפכתם דביקים בעיני בת הזוג וזה הזמן לארוז את עצמכם ולהגיד לשום ולא להתראות, כי אתם בדרך לקבל את בעיטת הדרך או לגלות את זה על הדרך….בכל מקרה תחושו את הכאב עם או בלי הבעיטה.

יאללה לסימנים (כאן עוד אפשר להתחרט ולהפסיק לקרוא).

  1. הטלפון הפוך/על שקט – אם בת הזוג שלכם כל הזמן עם הנייד על שקט או שהוא הפוך אצלה, סורי היא מסתירה משהו. אולי אפילו מישהו. מתנצל. מי שלא מפחדת ואין לה מה להסתיר, נו תנחשו? נכון משאירה את הנייד על השולחן אפילו שהיא לא לידו ועל קול רם.
  1. התקשרת והיא לא עונה – בדרך כלל יתלווה לזה המשפט, "לא שמעתי את הצלצול"…או "אני לא כל הזמן עם הנייד"…אצלנו בשכונה היו אומרים…בסדררררר.
  1. "אני עסוקה היום" – זה בעיקר לאלה שלא חיים עם אותה האישה. מרצון לפגוש אות בכל רגע (פעם מישהי פגשה אותי בחנייה באמצע "שומר החומות". נשבע בכל הקדושים), פתאום היא עסוקה ואין לה זמן. נכון אין לה. אבל רק עבורך.
  1. "זה סתם זה ידיד שלי" – אם אתה חושד במשהו, אז באמת כנראה אין עשן בלי איש…. אם היא אומרת שזה שאתה רואה מדבר איתה או מתכתב איתה יותר מידי הוא רק ידיד טוב, כנראה שזה קצת יותר מידיד וזה לא טוב. כנראה. בדרך כלל יתווסף לכאן המשפט – "נראה לך שאני בקשר איתו"? …כן.
  1. פייסבוק – פייסבוק ידידי הוא אתר היכרויות. אם היא לא מאפשרת לך להסתכל לה בהודעות, סגור את הסיפור לך הביתה. אם יש לך לאן. הפייסבוק הוא מקור כל הרע. אנחנו הגברים רואים אישה יפה שולחים לה הודעה. מצטער. השאלה אם ענתה…את התשובה רק אתה יודע…
  1. יום שישי את יודעת – ואחרון אבל לא חביב (יש עוד, אבל כמו הקורונה, זו מחלה  שמתפתחת לכיוונים אחרים כל הזמן) – אם היא יוצאת יותר עם חברות ופחות איתך, משהו לא בריא קורה שם. הכוונה לך. זה יפגע לך בבריאות. אז בשביל מה לך. אם בשישי היא לא יוצאת איתך…סגור את הבסטה…או כמו שאומרים בספרדית – אבסטה (שזה מספיק). באמת מספיק.

 

אז אני מתנצל שהייתי מנוול, אבל בנינו השקר הכי טוב הוא האמת, שאותה ידעתם עמוק בפנים. אתם שואלים מאיה לי כל זה? זה רק כי עשיתי את זהו או עשו לי…(לכן אני לא מאמין גם לאיש שאני רואה במראה) וכנראה בגלל זה אני לבד…ויש לי את האומץ (חפשו את המילה הספרדית לאשכים) להזהיר אתכם…אם אתם תרצו. אם לא, אז כל מה שאמרתי זו לא יריקה מבחינתכם…זה רק גשם…לכו לכו תקנו מטריה, מניסיון גם איתה בסוף "תתרטבו"…

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך