חתונה בסטייל כמו שתמיד חלמתם: אלו העסקים שיהפכו את היום שלכם למרגש ומוצלח במיוחד

בשעה טובה ומוצלחת, גם אתם עומדים לעמוד תחת חופה וקידושין, ואין ספק כי מדובר באחד הרגעים היפים והמיוחדים בחיים של כל זוג צעיר בישראל. יחד עם זאת חשוב לזכור תמיד, כי ההכנות וההתארגנות לקראת יום גדול ומיוחד כמו זה הן לא אחת מלחיצות ודורשות מאיתנו לבדוק פעמיים את כל הספקים ונותני השירות איתם נעבוד, כמובן לקראת הוצאה של סכומי כסף מבוטלים וחשוב מאד שהכסף שלנו ינוצל בצורה ראויה בשלב הזה
תמונה: FREEPIK

אז מה עושים? ובכן, אפשר להתייעץ עם חברים וזוגות אחרים שאנו מכירים שיספרו לנו על יום החתונה שלהם. אפשר להיכנס לפורומים וקבוצות שונות בפייסבוק ולהתחיל לברור בין מאות המלצות ודיס המלצות שונות וניתן ואף רצוי להרים טלפון למקומות שונים וכמובן גם ללכת להתרשם מהדברים במו עיניכם בחלק מהם לפחות. יחד עם זאת, אפשר בהחלט להתחיל מכאן עם ההמלצות שלנו על שלושה עסקים חשובים שכולנו צריכים להיזער בהם לקראת החתונה. כדי שהיום שלכם יהיה בלתי נשכח באמת, הקפדנו לבחור עבורכם שלושה עסקים מצטיינים, כאלה שלא רק יודעים להציע מחירים מנצחים, אלא נותנים הרבה ערך מוסף ועל הדרך מקפידים על אדיבות ושירות מסור וצמוד מהרגע הראשון. אז כשאתם מגיעים לשלב החתונה המרגש, אל תהססו לפנות אליהם, וזה הזמן להתחיל עם העסק שאתם צריכים להכיר לקראת הצעת הנישואין. 

תכשיטי יוקרה ללא פערי תיווך – חנות התכשיטים ואתר האינטרנט JOOL.ME

אילו מרכיבים לדעתכם צריכים להיות בכל הצעת נישואין מרגשת? ובכן, חשוב לבחור כמובן את המיקום המדויק, להקפיד על גורם ההפתעה, לדאוג לתפאורה המתאימה וכמובן לאוכל ושתייה קלה שילוו את כל האירוע וכמובן לתיעוד סטילס ווידאו של הרגעים המיוחדים, אך אין ספק שמתוך כל הארגונים, הבחירה של טבעות אירוסין בחיפוש אחר הטבעת המושלמת עבור החצי השני היא החלק החשוב ביותר, וככל הנראה גם היקר ביותר. 

מי שכבר יצא לו לחפש טבעות כאלו, גילה מהר מאד שבשביל איכות ויוקרה צריך להוציא לא מעט כסף. מתברר, שישנה חנות אחת שמצאה דרך להביא לכם את אותה היוקרה בדיוק במחירים נמוכים בעשרות אחוזים. החברה שנקרת JOOL.ME וממוקמת בלב מתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן היא עסק מיוחד במינו. הוא הוקם על ידי שני שותפים – יהלומן בכיר שמייבא את כל היהלומים ויתר חומרי הגלם בעצמו מחו"ל וצורף פופולרי בארץ שדואג לליטוש היהלומים ולעיצוב של כל תכשיט מאפס. 

אופי העבודה הזה מאפשר להם למעשה למכור את התכשיטים שלהם במחירים זולים למדי וכך אתם יכולים ליהנות מאותה האיכות במחירים שפויים והגיוניים. שימו לב שניתן ללכת ולהתרשם מהמבחר בחנות עצמה, ומנגד תוכלו גם לעצב טבעת לפי ההעדפות שלכם דרך הממשק הנוח והקל של האתר ואפילו תוכלו להזמין אותה במשלוח מהיר ומאובטח אליכם עד הבית. 

שמלות יוקרתיות לבנות המשפחה של כלת השמחה – סטודיו הבוטיק של המעצבת המוכשרת שלומית אזרד

עם הרבה מאד כבוד לכלות ולחתנים ביום שמחתם, אין ספק שהם לא היחידים שחוגגים באותו יום ולרוב הנשים הקרובות ביותר לזוג המאושר (או לחוגגים באירועים אחרים) יישאפו תמיד להיראות במיטבן, הכי חגיגיות שרק אפשר. בשלב הזה נשים רבות בוחרות לבדוק קודם כל את ההיצע בחנויות האופנה הרגילות, רק בשביל לגלות שהוא דל למדי ובטח לא יוקרתי כמו שנרצה להיראות באירועים חשובים כאלו.

ובכן, למי שמחפשת שמלת ערב יוקרתית באמת, בהחלט כדאי להכיר את הסטודיו של המעצבת שלומית אזרד, בוגרת מכללת שנקר לעיצוב אופנה שסיימה את לימודיה לפני מעל לעשור ועשתה קריירה מרשימה עם התמחות בעיצוב שמלות ערב ושמלות כלה. בתור מי שכבר כבשה את במות האופנה הגדולות בעולם, אזרז מוכרת בזכות העיצובים המיוחדים ופורצי הדרך שלה ומקפידה לייבא את כלל הבדים וחומרי הגלם שלה ממדינות אירופה בלבד. 

מעבר לכך ראוי לציין את היחס האישי, הקשב והסבלנות שזוכות לו הנשים שמגיעות אליה. יחד עם הצוות המקצועי שלה הן דואגות לעצב עבור כל אחת את השמלה המושלמת בעיצוב ייחודי וכמובן שהן זמינות תמיד לתיקונים ושינויים, אפילו כאלו של הרגע האחרון. אם אתם מחפשת את הלוק המושלם לצד חוויה מנצחת, בהחלט שווה לקפוץ לביקור ולהתעניין. 

 

חתונה אינטימית ורומנטית כמו שתמיד חלמתם

בואו נגיע לתכלס ונדבר על הבחירה החשובה במקום בו תערך החתונה המרגשת שלכם, אירוע חד פעמי שחייב להיות מיוחד. זוגות רבים מחפשים בשלב הזה את השילוב המדויק בין יוקרה, חוויה קולינרית מיוחדת לאורחים ואירוח מושלם, לבין האווירה הייחודית שרק הטבע הישראלי יודע להעניק. ובכן, מקום בים הוא בלי ספק הבחירה הראויה כאן והוא יהווה את הלוקיישן המושלם לרגעים הכי יפים בזוגיות שלכם, במיוחד אם אתם מכוונים לסוג חתונה קטנה ואינטימית יותר. 

את החופה תוכלו לערוך כמובן על צלע ההר המשקיפה אל עבר הנוף עוצר הנשימה של הים התיכון, שם גם תערך קבלת הפנים שתהווה את יריית הפתיחה לאירוע גדול. לאחר מכן תעברו לשלב החגיגה בתוך מתחם האירועים הסמוך לאיזור החופה, לא לפני שהאורחים שלכם יהנו משלל המטעמים של המטבח הותיק של מקום בים שנחשב עד היום לאחד מהמקומות המובילים מבחינה קולינרית בסצנת האירועים הישראלית. 

שימו לב שהמקום הוא כמובן באשקלון, כך שהוא מושלם לדרומיים שביניכם, אך הוא גם קרוב למרכז והגישה אליו היא קלה ומהירה, כך ששווה לכולם להתעניין בו.

בשורה התחתונה, את כל החלומות שלכם תוכלו להגשים שם וכדי להבין בדיוק במה מדובר שווה לקרוא את הביקורות הנלהבות של הגולשים שכבר בחרו בו.  

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך