ארפן – פתרונות גמר

ARFEN היא חברה שמשווקת מוצרי גמר והגנה לתעשיות כמו בתי חולים, מרכזים לוגיסטיים, בניה ועוד. החברה מייבאת מוצרי נגישות לחדרים רטובים, מאחזי יד, הגנות וחיפוי קיר, תפרי התפשטות, פרופיל למדרגות ועוד. לחברה מלאי רחב ומתמחה בייצור PVC, גומי אלומיניום ועוד. כל המוצרים הם במחירים אטרקטיביים ובאיכות יוצאת מין הכלל. במאמר זה ניתן נגיעה בחלק מין המוצרים אותם היא משווקת כמו מוצרי נגישות לחדרים רטובים מגיני קיר וחיפויים
תמונה: ארפן פתרונות גמר

מוצרי ארפן:
1. מוצרי נגישות לחדרים רטובים – מוצרים אלו נוגעים במאחזי ידים שמעולה להצבה במקלחות ובשירותים וכל מקום שיש חשש להחלקה ונפילה. בארפן ניתן למצוא שלושה סוגים של מאחזי ידיים:
מאחז בסיסי , מאחז L ומאחז מתרומם.
המאחז הבסיסי עשוי ממתכת מצופה פלסטיק נוח לשימוש שמאפשר אחיזה יציבה ונעימה. המאחז מעוגן לקיר ע"י ברגים. מאחז L מורכב משתי צלעות בגודל 60 ס"מ בצבע לבן מה שמגדיל את שטח האחיזה גם הוא זהה למאחז הבסיסי ועשוי מתכת מצופה פלסטיק. בנוסף קיים גם מאחז יד מתרומם
שנשאר צמוד לקיר הוא ניתן להרמה והורדה בשעת הצורך ( לרב ניתן לראות בבתי חולים ליד מיטות או בשירותים במקלחות).
2. מאחזי יד – מגן קירות ניתן למצוא מאחזים שמשלבים מאחזי ידים מלבנים ועגולים שתפקידם הוא  הגנה על הקיר ושמירה מפני שריטות, פגיעות ולכלוך. המאחזים דקורטיביים ומוסיפים אסתטיקה לקיר.
קיר שמשלב מאחז יד מלבני – יצופה בפלסטיק ויניל עמיד מפני פגיעות וייתמך ע"י אלומיניום עם גומיות מיוחדות לספיגת אנרגיה. מתאים בעיקר למקומות עם הרבה אנשים ותנועה כמו: בתי אבות, בתי חולים ועוד. ילווה בד"כ באביזרים כמו אביזרי קצה, תושבות לקיר ועוד.
קיר שמשלב מאחז יד עגול – יהיה מורכב מחיפוי ויניל עם בסיס אלומיניום מה שיעניק לו חוזקה ותמיכה. גם הוא מתאים בעיקר למקומות כמו בתי ספר, בתי חולים וכל מקום הומה אדם.
3. חיפוי קירות – תפקידם של משטחים אלו כוללים הגנה על הקיר ושמירה מפני שריטות, פגיעות ולכלוך. המשטחים עשויים מחומרים כמו PVC, נירוסטה. היריעות מותקנות בקירות כמו בבתי חולים , חדרי אוכל ועוד. כל מקום בו יש תנועה של אנשים.
לסיכום,
במאמר זה עסקנו בארפן יצרנית ענקית למוצרי בטיחות למקומות הומי אדם. נגענו בחלק מהמוצרים אותם היא משווקת במידה ואתם מחפשים מוצרי גמר באיכות מעולה ללא ספק ארפן הבחירה הנכונה עבורכם. מוזמנים לבקר באתר החברה arfen.co.il .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך