גם עשרים לא מספיק להם

גם יתרון של יותר מ-20 הפרש לא הספיק למכבי אשדוד במשחק החוץ מול קריית-אתא והיא נוצחה 72:69. אשדוד הסתבכה בתחתית.
קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד ראתה את נציגת הקריות, מקרית-אתא, חוזרת מ-20 נקודות הפרש לניצחון  72:69. אשדוד שחולמת ליגת העל הסתבכה בתחתית
קריית-אתא יצאה למחצית השנייה באופן אחר לגמרי בדרך לניצחון יקר. הקבוצה של שרון אברהמי פתחה רע את המשחק ובמשך 14 הדקות הראשונות אמין סטיבנס היה היחיד שקלע עבורה נקודות. אלא שהמחצית השנייה הייתה אופרה אחרת – קרית אתא ניצחה 24-46 בדרך למאזן ביתי מושלם. הקבוצה של עופר רחימי עמוק במאבקי התחתית, ובבשת תצא למגדל העמק.
אשדוד פתחה טוב ועלו ל-17:8 לאחר 6 דקות. אמין סטיבנס היה היחיד שתפקד ברבע הזה אצל הביתיים וקלע את כל 10 הנקודות של קבוצתו שפיגרה 26:10 בתום הרבע. במשך 14 דקות אמין סטיבנס היה היחיד שקלע עבור המארחת שראתה את מכבי אשדוד עולה ל-31:14 בזכות יכולת טובה של צמד הזרים. עידו דוידי בשלשה היה הראשון לעלות על הלוח, מלבד אמין סטיבנס, אצל הביתיים. שלשות של יוניו ברואטה ורומן רובינשטיין קבעו יתרון שיא למכבי אשדוד שהובילה במחצית 45:26.
הקבוצה של שרון אברהמי עלתה אחרת לגמרי לרבע השלישי ועם ריצת 2-12 קיזזה את הפער. דווקא בעיצומו של מומנטום אברהמי קיבל טכנית והקבוצה שלו נענשה עם 4 נקודות בפוזשן – 53:42 למכבי אשדוד, 3 דקות לרבע האחרון. מכבי אשדוד המשיכה להתקשות בהתקפה והובילה 58:49 בתום שלושה רבעים. חמש דקות היתרון של מכבי אשדוד ירד ל-64:60 בלבד אחרי שלשה של ג'יי ג'יי קפלן. במשך כשלושה דקות הביתיים לא הצליחו לייצר נקודות עד שהגיע עידו דוידי שעם סל ואסיסט לסטיבנס קבע 67:65 בלבד, 2 דקות לסיום. נקודות במעבר של הביתיים השלימו מהפך – 67:68, דקה לסיום. היתרון חזר לאורחים אחרי קליעות עונשין, אך בהתקפה קריטי עידו דוידי שוב מצא נקודות ולאחר מכן האשדודים החטיאו ואיבדו את המשחק.
'.
הרבו למכבי אשדוד: יוניו ברואטה (10 ריבאונדים) 21 נק', כריס אורטיז 19 נק', רומן רובינשטיין 8 נק', בוריס בוגוסלבסקי (2/10 מהשדה) 6 נק'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך