חופשה בצפון עם הילדים

צפון הארץ הוא מבחינות רבות אחד האזורים האטרקטיביים ביותר לחופשות וטיולים, בפרט חופשות משפחתיות למשפחות עם ילדים בכל הגילאים. טיול בצפון עם ילדים יכול לכלול מגוון אטרקציות מהנות עבורם ועבורנו, מסלולי טיול המתאימים לילדים בכל הגילאים, אירוח כפרי פסטוראלי ומפנק בעת ובעונה אחת ועוד. כך תתכננו את החופשה המושלמת עם ילדים בצפון הארץ
תמונות: מלונות מטיילים

כיצד לתכנן חופשה מוצלחת בצפון עם ילדים?

הצעד הראשון בתכנון חופשה משפחתית מוצלחת בצפון, בפרט עם ילדים קטנים בגילאים שונים, צריך להיות בחירה נבונה של מקום אירוח ולינה. אירוח כפרי מהסוג הנכון ובמקום הנכון בצפון כבר ייתן בסיס מוצלח לחופשה שלכם, וכל מה שיישאר לעשות הוא לבחור מבין שפע האטרקציות, מסלולי הטיולים ומוקדי העניין הנוספים שבאזור. 

בהקשר זה מומלץ לבחון את אחד ממקומות האירוח הכפרי של רשת מלונות מטיילים, הכוללים מלונות מושקעים, פסטוראליים ובעלי ניחוח כפרי ואווירה מיוחדת במינה. לדוגמה – מלון מטיילים בקיבוץ דפנה, ה"ווילג' " הממוקם ממש על נהר הירדן, מלון מטיילים בגשר הזיו או קיבוץ איילון (גליל מערבי), מטולה ועוד. אפשרות נוספת שכדאי לבחון היא של מתחם הקמפינג שבקיבוץ דפנה, הכולל את כל מה שצריך לקמפינג מהנה אך נוח בחיק הטבע, בלי שתצטרכו להביא בעצמכם שום דבר מהבית. זה בהחלט יכול להפוך כל חופשה עם ילדים למשמחת, מרגשת ומהנה במיוחד עבורם ועבורנו.

טיולים בצפון עם ילדים – מסלולי טיול בצפון שכדאי להכיר

לא חסרים כמובן גם מסלולי טיול בצפון המתאימים למשפחות עם ילדים, וכל אחד מהם יכול למלא יום חופשה בכיף ובעניין, כך שכולנו נחזור למלון בסוף היום עייפים אך מרוצים. למשל – נחל עיון ומפל תנור, נחל כזיב המרהיב שבגליל המערבי, נחל צלמון, המעיין הציורי בעין תינה ועוד.

כל אלו ועוד רבים נוספים הם מסלולי טיול בצפון המתאימים גם למשפחות עם ילדים. בחלק מהמקרים מדובר במסלול מעגלי קצר, במקרים אחרים ההליכה מתבצעת בחלקה בנחל עצמו אך באופן כללי אלו הם מסלולי מרהיבים ומעניינים, וקלים וקצרים יחסית כך שמתאימים באופן מושלם גם לילדים קטנים.  למשל, במסלול של עין תינה ניתן למצוא גם בריכה טבעית בה ניתן להשתכשך ומפל מים קטן ופסטוראלי (בראשו מחכה טחנת קמח ישנה ומעניינת), ביער אודם ניתן למצוא סביבה מרהיבה ותופעות טבע מעניינות כמו מכתש וולקני ייחודי (אל דאגה – הוא אינו פעיל…), וטיולי עששיות המתבצעים במקום ואהובים במיוחד על ילדים.

בקיצור – לא חסרות אפשרויות של מסלולי טיול בצפון, המתאימים גם (ובמיוחד) לטיולים בצפון עם ילדים.

בהקשר זה כדאי להכיר את רשת מלונות מטיילים – רשת הכוללת שישה בתי מלון מסוגננים ואיכותיים בגליל העליון והמערבי, כמו גם מתחם קמפינג מטופח, המציעים כולם אירוח כפרי מהמדרגה הראשונה. אופן הניהול של הרשת מבטיח כי אופי מקומות האירוח יתבסס על ערכים כמו משפחתיות, שמחה, אהבת הטבע והטיול. לכן, מתאימים מלונות הרשת בצורה מושלמת גם למשפחות עם ילדים, כמובן.

היכנסו לעוד הצעות למסלולי טיולים עם ילדים באתר מלונות מטיילים המציע אירוח כפרי בגליל העליון והמערבי. 

בשיתוף רשת מלונות מטיילים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך