שוהים בלתי חוקיים ניסו להמלט משוטרים ונתפסו

שוטרי משטרת אשדוד קבלו דיווח על צעקות מאחד הבתים ברחוב אבן גבירול, בהמשך התברר שאלו שוהים בלתי חוקיים חמושים שניסו להמלט מהמשטרה אך נעצרו והובאו להארכת מעצר בבימ״ש

ביום שישי האחרון בשעות הצהריים התקבל במוקד 100 של משטרת המחוז הדרומי דיווח על צעקות הבוקעות מדירה ברחוב אבן גבירול בעיר אשדוד. שוטרי סיור של משטרת אשדוד ממרחב לכיש הגיעו למקום והבחינו מחלון הדירה בשני גברים מתקוטטים כאשר בידו של אחד מהם סכין קטנה. השוטרים צעקו לעבר השניים, ובתגובה הם ניסו להימלט מהמקום בריצה.

בתום מרדף קצר נעצרו החשודים. אחד מהם מסר פרטים של תושב ישראל אולם עורר את חשדם של השוטרים באשר לנכונותם של פרטים אלו. השניים נלקחו לתחנת המשטרה לחקירה, ולאחר שנבדקו עפ״י טביעות אצבעותיהם התבררה האמת. שני החשודים, תושבי אזור טול כרם, הינם שוהים בלתי חוקיים ללא היתרי שהייה בישראל. בחקירתם טענו כי הם קרובי משפחה ורבו על עניין שהתגלע ביניהם.

עוד באותו היום נלקחו השניים להארכת מעצר בבימ״ש השלום באשקלון בגין שהייה בלתי חוקית, התחזות לאחר וניסיון תקיפה. מעצרם הוארך עד מחר, והחקירה בעניינם נמשכת. קצין אגף המבצעים של משטרת אשדוד רפ״ק מאיר חכמון ציין את תושייתם של השוטרים בשטח, והוסיף: ״שיקול הדעת של שוטרי הסיור, מקצועיותם ונחישותם הובילו למעצר החשודים״.

יום קודם לכן במסגרת מבצע פשיעה נרחב שנערך בעיר אשדוד (׳מבצע 400׳) איתרו השוטרים 13 שוהים בלתי חוקיים בשלושה מקומות שונים בעיר. במשטרת מרחב לכיש מציינים כי פעילות האכיפה כנגד עבירות השב״ח חשובה והכרחית לא רק בכדי למנוע עבירות ביטחוניות, אלא גם בכדי לסכל פשיעה על כל גווניה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך