מיתוסים על אין אונות שאפשר לנפץ

יש הרבה מידע שרץ ברשת על הנושא הרגיש שמעטים מוכנים וטורחים לדבר עליו – אין אונות וכל הנגזרות שנלוות אליו, כמו חרדת ביצוע וירידה בחשק המיני אצל גברים. פייק ניוז, נתונים מומצאים והרבה סברות רווחות שלא בהכרח מחוברות לעובדות בשטח או למציאות עלולות רק להחמיר את החרדה ולהעלות את מפלס הלחץ בכל הנוגע לפעילות מינית ואון. זה הזמן לעשות סדר בדברים ולבחון אילו מיתוסים ניתן להפריך וכיצד אפשר להתמודד עם אין אונות בדרכים יעילות. לפניכם מספר מיתוסים נפוצים והאמת שמסתתרת מאחוריהם:
תמונה: RF123

המיתוס: אין אונות שכיחה אצל גברים מבוגרים בלבד
האמת: אומנם מצב של בעיות בתפקוד המיני נפוץ יותר אצל גברים מבוגרים, כי חלה ירידה בהורמונים, היחלשות המערכת החיסונית ועלייתן של מחלות כרוניות ומחלות רקע ככל שמתבגרים, אבל גם גברים צעירים יכולים לסבול מאין אונות. ברוב המקרים אין אונות בגיל צעיר היא פונקציה של מצב נפשי וחרדת ביצוע וכאשר מסתדר הלחץ אפשר גם להגיע לביצועים טובים יותר וליהנות מחיי מין איכותיים יותר.
כדאי לבצע בדיקות רפואיות על מנת לשלול קיומם של מצבים בריאותיים, שעלולים לפגוע באון ולבחון מה מטריד ומהי הבעיה על מנת לאפשר הנאה מינית בכל גיל.

המיתוס: לא ניתן לפתור בעיות באון
האמת: אפשר בהחלט לאפשר חיי מין פעילים ואון טוב יותר, תלוי כמובן בנסיבות שהובילו למצב של אין אונות. יש לזכור שאין אונות היום מתייחס בצורה רחבה יותר לבעיות בתפקוד המיני, כמו הגעה לזקפה או שפיכה מוקדמת אך גם חוסר הנאה מינית וגם חרדת ביצועים, ואפשר באמצעות שינויים אפילו בהרגלי החיים כמו הפסקת עישון, פעילות גופנית ותזונה מאוזנת, ויטמינים ומינרלים תומכים וממריצים להגיע למצב של תפקוד מיני גבוה יותר.
המיתוס: אין אונות נגרמת ממצב בריאותי בלבד
האמת: נכון בהחלט שיש מצבים בריאותיים ורפואיים שעלולים לגרום לאין אונות, במיוחד מחלות רקע כמו סוכרת, סרטן, מצבי לב, לחץ דם גבוה או טרשת עורקים, אבל למצב הנפשי יש השפעה לא פחות משמעותית, ובמצבים שונים לחץ מפני האקט עצמו או לחץ שנובע מגורמים אחרים לחלוטין כמו לחץ בעבודה, חרדה כלכלית עלולים להוביל לאין אונות. ישנם מחקרים שאפילו הצביעו על ציפיות גבוהות ששיבשו את התפקוד המיני ולכן, כדאי לבחון את הבעיה גם מהבחינה הפסיכולוגית.
עם זאת, יש להתייחס בהחלט לכך שאין אונות יכול להיות סימפטום של הפרעות ומחלות שונות ולהוות סימן אזהרה לכך. 

המיתוס: ויאגרה היא אפשרות הטיפול היחידה לאין אונות
האמת: לויאגרה יש את האפקט שלה, אך יתכנו תופעות לוואי מטרידות ולא נעימות למי שנוטלים תרופות מרשם כמו ויאגרה ואחרות. כיום אפשר למצוא תוספים שונים המבוססים על פורמולות של צמחי מרפא שיכולים לשפר את האון ולהמריץ את הליבידו ולעיתים גם לגבות ולתמוך בהשפעות של אלה יחד עם טיפול פסיכולוגי או מיני וזוגי על מנת לשפר את הפעילות המינית ואת ההנאה. 

ניתן לנסות תוספי תזונה רבים הנמצאים בשוק.מוזמנים לנסות את תוסף התזונה וירמקס המבוסס על צמחים סיניים וחומצות אמינו. וירמקס-טבליה חזקה לגבר.

היכנסו למידע נוסף על ירידה בחשק המיני אצל גברים באתר פרמה גורי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך