ברוך הבא. זר חדש וניצחון ראשון למכבי אשדוד העונה

במשחק הראשון של הזר החדש כריס אורטיז, רשמה קבוצת מכבי אשדוד את הניצחון הראשון שלה בליגה הלאומית בכדורסל העונה, לאחר ניצחון 68:77 על הפועל ר"ג.
ניצחון בכורה לדולפינים העונה. הקבוצה של עופר רחימי הופיעה עם כריס אורטיז לראשונה וקיבלה את ניב בלול בחזרה בדרך לניצחון על הפועל רמת גן – 68:77. הניצחון הראשון העונה של אשדוד לאחר 2 הפסדים במחזורי הפתיחה.
שחקני אשדוד הצליחו לברוח ברבע האחרון בדרך ליתרון דו ספרתי. האורדונים סבלו מ-20 איבודי כדור, מהם מכבי אשדוד קלעה 29 נקודות. יוניו ברואטה בלט עם 22 נקודות ו-16 ריבאונדים. כריס אורטיז וניב בלול הובילו את מכבי אשדוד ליתרון 16:22 בסוף הרבע הראשון. הדולפינים פתחו את הרבע השני עם 6 נקודות ברצף, מנגד הנעת כדור יפה של האורדונים הסתיימה עם שלשה מהפינה של גיל נויוביץ' ולאחר מכן עמית אבו קלע סל קל – 24:29 למכבי אשדוד, 5 דקות למחצית. שלשה של כריס אורטיז עצרה את המומנטום ורביב פיטשון קבע 31:35 לביתיים במחצית.
blank
הפועל ר"ג גבעתיים פתחה את הרבע השלישי ברחצת 15-4, והיתרון עבר לקבוצה של מתן חרוש – 46:39. ניב בלול, עם 8 נקודות, הצעיד את קבוצתו לריצת 4-17 בדרך ל-50:56 לאחר שלושה רבעים. הקבוצה של עופר רחימי כבר עלתה ל-50:61 בפתיחת הרבע האחרון, אך מנגד עמית אבו קבר שלשה מטווח גדול ומצא את דימיטריוס טרידוול לסל קל.
blank
כריס אורטיז.
הרבו למכבי אשדוד: יוניו ברואטה (16 ריבאונדים) 22 נק', ניב בלול 18 נק', כריס אורטיז 14 נק'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך