כל מה שחשוב לקחת בחשבון לפני שעושים קעקוע משפחתי

קעקועים הפכו כבר מזמן לתחום מקובל ופופולארי הנמצא עמוק בלב המיינסטרים הישראלי. אחוז גבוה ביותר מהישראלים של היום מתהדר לפחות בקעקוע אחד או שניים, והדבר נכון לא רק לצעירים וצעירות. גם לא מעט מבוגרים ומבוגרות, ואף קשישים של ממש, אינם נרתעים כיום ממכונת הקעקועים ומביעים עצמם בזכות האומן המקעקע בסטודיו הקעקועים הקרוב לביתם. בהקשר זה כדאי להכיר את הרעיון הצובר פופולאריות בשנים האחרונות של קעקוע משפחתי. במה בדיוק מדובר ומה חשוב להכיר ולקחת בחשבון בטרם עושים קעקוע משפחתי?
תמונה: Pixabay

קעקוע משפחתי – במה בדיוק מדובר?

מהו קעקוע משפחתי? ובכן, קעקועים שונים יכולים להיחשב כקעקועים משפחתיים ומדובר בהגדרה גמישה ונזילה יחסית, אך הרעיון הכללי ברור – מדובר בקעקוע המשותף לשניים או יותר מבני המשפחה. 

קיימים סוגים שונים כאמור של קעקועים משפחתיים – זה יכול להיות קעקוע אותו בוחרים כמה מבני המשפחה לקעקע על עצמם יחד, קעקוע משותף המחולק לחלקים שונים כאשר כל אחד מבני המשפחה מקבל חלק אחר, קעקוע בעל משמעות ספציפית הקשורה למשפחה (דוגמת קעקוע שם המשפחה עצמו, ציור כלשהו המייצג את משמעות שם המשפחה, קעקוע למזכרת של קרוב משפחה אהוב שהלך לעולמו וכד') או כל סוג אחר של קעקוע בעל משמעות עבור המשפחה כולה, בין אם כל בני המשפחה שותפים לקעקוע ובין אם לא.

קעקועים משפחתיים הפכו נפוצים ופופולאריים ביותר בשנים האחרונות, ולרוב מדובר על קעקועים קטנים וסמליים, משהו שכל בני המשפחה והדורות השונים יכולים להתחבר אליו (או לפחות לקבל אותו). 

 

נקודות למחשבה לפני שעושים קעקוע משפחתי

מה חשוב להכיר ולקחת בחשבון לפני שניגשים לעשות קעקוע משפחתי? 

נקודה ראשונה שחשוב להקדיש לה תשומת לב היא בחירה נבונה של סטודיו לקעקועים – לפני שאתם לוקחים את אבא, אמא, סבתא, סבא או את האח/ות להתקעקע, וודאו כי אתם לוקחים אותם לסטודיו קעקועים מקצועי, אמין ואיכותי. בפרט, חשוב לבדוק כי מדובר בסטודיו בו מקפידים על כל נהלי ההיגיינה בצורה מוקפדת ויסודית – בקרו במקום לפני וודאו כי המקעקעים בו עובדים תמיד עם כפפות סטריליות, משתמשים במחטים חדשים וסטריליים עבור כל מקועקע/ת חדשים וכי המקום נראה נקי ומסודר באופן כללי. זה חשוב וקריטי לשמירה על הבריאות שלכם ושל בני המשפחה שיבואו אתכם, כמו גם על מנת להבטיח החלמה מהירה וקלה.

נקודה נוספת קשורה לבחירת הקעקוע עצמו – במידה ואין לכם קעקוע מסוים בו כולם יודעים שהם מעוניינים, כדאי לקחת את הזמן בבחירה ואולי להתחיל דווקא מקעקועים קטנים יחסית. זאת מכיוון שקעקועים קטנים הם במובן מסוים פחות "מחייבים" – לוקח פחות זמן לעשות אותם, הם פחות כואבים ולכן גם החוויה כולה עשויה להיות יותר נעימה ופחות מאתגרת עבור כולם.

בנוסף, במידה ושכנעתם את חלק מבני המשפחה לעשות קעקוע משפחתי (לרוב אלו הצעירים שמשכנעים את המבוגרים…), חשוב שתסבירו להם בדיוק במה מדובר ובפרט כי התהליך עצמו כרוך במידה מסוימת של כאב. אל תתנו להם לגלות זאת כשהם כבר יושבים על הכיסא של המקעקע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך