וחכם סידי אומר

זה יכל להיגמר ברצח, אבל כולם שותקים כי באשדוד אין רווח פוליטי, בבית"ר ירושלים יש גם יש!!!

נעשה סדר. מ.ס אשדוד שיחקה במשחק אימון במחנה האימונים של בבולגריה, מול צסק"א סופיה. כן שיחקו חזק שחקני אשדוד, לא שיחקו חזק, זה מעניין לי את המקום עליו אני יושב. הקהל הבולגרי (אני בולגרי ואני מתבייש בכם! פרץ למגרש, ניסו להכות שחקנים, היכו את המאמן אייל לחמן, היכו בעלי תפקידים. מה זו היכו? כמעט עשו בהם לינץ', ואני עוד לא מדבר על הקריאות האנטישמיות שהשחקנים ואנשי אשדוד זכו להם. הקבוצה הייתה פשוט בסכנת מוות.

והנה שקט, הכל עובר יחסית חלק. אני האחרון שיגן על אוהדי בית"ר, אבל (הנה עכשיו מישהו יגיד שאמרתי אבל… ) כשהם זרקו חזיזים וקראו קריאות אנטישמיות בשארלוואה, חטפו ובצדק באבי אביהם, קנס של 95 אלף יורו שזה כמעט 400 אלף שקל. רבאק, אפילו על איחור לעלייה למגרש בגומלין, קיבלו קנס. הכעס והמחאה נגדם בישראל, הייתה מקיר לקיר. שבועות דיברו על זה. היא עברה דרך התקשורת, בואכה ההתאחדות, עד לכנסת ישראל. כל אחד אמר, צעק, ביקר, נזף, כעס. עכשיו כולם שותקים. כולה מ.ס אשדוד. חס ושלום שלא נדבר, מה יגיד העולם שאנחנו בכיינים? אנחנו ישראל אנחנו צריכים רק לחטוף.

תאמינו לי אני לא אוהד מ.ס אשדוד, אבל ראיתי את התמונות ביוטיוב כמו כל העולם, פיפ"א ואופ"א. לא יכול להיות ששחקן יספוג בקבוק בגב, המאמן יספוג בקבוק בראשו והכל בסדר? אוהדים מגיעים עד לספסל, בועטים בספסל, באנשים, שחקנים בסכנה ממשית, מה זה? ישראל צריכה מחר, אתמול, לא לפנות רק להתאחדות הבולגרית, אלא למשרד החוץ הבולגרי, לאופ"א לפיפ"א. יודעים מה? לא צריכים לפנות. פיפ"א ואופ"א צריכים לבד לשלוח את הקבוצה הבולגרית הזו (ואני בולגרי, כן) לאלף קיבינימט ואם אפשר לעשרות אלפים קיבינימט או לעזאזל.
אבל אני מסתכל לכיוון כנסת ישראל. שקט, פה מילה, שם חצי הבהרה. כל אלה שכמעט הגיעו לטדי ל"הרוס" את היציע המזרחי. כל אלה שאמרו על אוהדי בית"ר שהם גזענים (וחלק מהם באמת גזענים), שביקשו לסגור את הקבוצה, איפה אתם? חברי כנסת, שרת הספורט, אנשי ימין, אנשי שמאל, אנשי מרכז, מפלגות ערביות? איפה אתם? למה נרדמתם? אהה, פה אין רווח פוליטי? הבנתי!! תתביישו!!

חיפשתי את הסעד בהתאחדות. פה מילה, שם הברה, רבע מכתב. זהו. עופר עייני, לג'בריל רג'וב, שלא עשינו לו כלום והוא מחבל בן מחבלים, שרצה לסלק אותנו מהכדורגל העולמי (וגם מהעולם הזה על הדרך…) התנצלת, ביקשת להתחבק, ללחוץ יד, לשחוט עיזה. פה, מה? נאדה, כלום. למחרת היית צריך להרים טלפון לאיש הכי בכיר שאתה מכיר בכדורגל העולמי או האירופאי (ואם אתה לא מכיר, אז תן לאבי לוזון לטלפן, הוא מכיר), שיקנוס ויסגור את הקבוצה הבולגרית המיותרת הזאת. לא עשית? אהה הבנתי, אנחנו רק בצד המתגונן לא התוקף. זה לא פולטיקלי קורקט.

אמרתי אולי תבוא הישועה מהתקשורת? אז שמעתי חצי מילה, רבע הבהרה ולמחרת שכחו. השיא היה בתוכנית ששמעתי (ואחסוך את שם השדרים, מפאת כבודי, לא כבודם), שם נזפו על דובר אשדוד אוהד צויק, למה אשדוד לא התלוננה. תגידו אתם אמיתיים? תעשו עבודה עיתונאית, תפנו למוסדות הבינלאומיים, להתאחדות הבולגרית, תבדקו למה לא העיפו את צסק"א סופיה, כמו שעשיתם עם בית"ר שבדקתם כל רבע שעה, מה העונש שהם יקבלו. אבל אתם עצלנים, חוץ מזה אין כותרות מאשדוד כמו מבית"ר? אהה הבנתי.

בכלל, כמי שהגיע מהתקשורת, אני יכול להגיד, שהתקשורת (כולה!!!) תכנס בכל דבר שזז, כל עוד לא מדובר בה. ראו מקרה ערוץ הספורט והמשחק האלים לזכרו של ניצן שירזי ז"ל, בכדורגל חופים בשישי האחרון. אותם אנשים ש"הלכו" כמעט מכות ופוצצו את המשחק (בגלל ששיתפו שחקן מליגה א', קולטים? ליגה א', במשחק ראווה. אלוהים יעזור לכם), תוך שהם מביישים את כבודו של ניצן שירזי ז"ל (איש נדיר, מהיכרות. נדיר!), כבוד משפחתו וכבודם שלהם, דיברו רק 5 דקות קודם לכן נגד אלימות. צביעות מוסרית, ואני מדבר לא רק על אנשי ערוץ הספורט, באותו המשחק.

יש גם כאלה, שאמרו (חלקם שמעתי במו אוזניי) כי אשדוד שיחקה חזק. אז אם אני מבין על פי ההיגיון הזה, אם אני פוגע במישהו, זה הגיע לו כי הוא הביא את זה על עצמו. הרי לא תגידו למי שנרצח, אתה אשם, אתה עשית ככה או ככה ואני לא רוצה לתת דוגמאות אחרות, מפאת כבוד הנפגעים. אתם מקדשים את הפוגע. לפי ההיגיון המעוות הזה, אם הבן שלכם, או הבת שלכם, חס ושלום, יקבלו מכות בביה"ס זה בגלל שהם לא נחמדים לאחרים? לא להאמין!!

רק מי שסבל מאלימות יכול להבין מה עבר על אנשי אשדוד. מהתמונות ומעדויות, אני מבין שהיה זה רק נס, שמישהו לא שילם בחייו ואני לא מגזים. צריך משוגע אחד שיפגע באחרים (ראינו את זה לצערי במצעד הגאווה בירושלים, עת איש דמים חולה בנפשו רצח ילדה. כי היא לא חושבת כמוהו. מקווה שיירקב בכלא. תרתי משמע. שימות שם).

פה היו 4000 אוהדים! וגם אם רק מאתיים, מאה או בודדים מהם השתוללו, זה מספיק בכדי להרוג.

העולם יעבור על זה לסדר היום. אני מקווה שאתבדה, אבל אותו עולם עוד יבין, שמי ששתק על פגיעה בקבוצה ישראלית באירופה, עוד ישלם את המחיר בפגיעה בקבוצה אירופאית על אותה היבשת !!תזכרו את מה שאמרתי, ואני מקווה שאני טועה.
ולאנשי ושחקני אשדוד, מחזק אתכם. זה משהו שלא שוכחים כל כך מהר. תצאו מחוזקים מזה, כי כמו שאתם רואים… אתם יכולים לסמוך רק על עצמכם.

וחכם סידי אומר: מי שפוגע בישראלים, אצלו לא מבקרים… (בבולגרית זה נשמע יותר טוב…)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך