לא שמעתם? זכינו באליפות!

ביום רביעי שעבר התקיים באולם "בית דני" בת"א משחק גמר הפיינל פור באליפות ליגת הקט רגל ללקויי שמיעה, בין "דולפני אשדוד" לבין "אריות חיפה" שהיא מחזיקת גביע מדינה העונה . המשחק הסתיים בתוצאה 2-7 לטובת "דולפני אשדוד"

שמחה גדולה הייתה באשדוד לאחר שבתום דרמה שבה היה מתח והחמצות, ובמהלכה שוער וקפטן "דולפיני אשדוד" עצר 3 פנדלים במחצית הראשונה, זכתה הקבוצה באליפות ליגת הקט רגל ללקויי שמיעה.

כאמור קבוצת "אריות חיפה" הובילה 1-0 בדקה שמינית ואחרי 2 דקות קבוצת "דולפיני אשדוד" השוו בפנדל אחרי הכשלה ברחבה לתוצאה 1-1, ומשם הפכה את תוצאה וניצחה ניצחון ענק בתוצאה 2-7, כשמלך השערים של הליגה, שחקן "דולפיני אשדוד" חן בראגד, כבש חמישייה במשחק ובסיומה קבוצת "דולפני אשדוד" זכתה באליפות שלישית, אחרי 3 שנים במהלכן הגיעה פעמיים לגמר והפסידה בגמר פיינל פור (האליפות האחרונה הייתה בשנת 2012 ולפני זה בשנת 2002).

הקבוצה הגיעה למשחק האליפות אחרי שסיימה במקום הראשון בליגת החרשים ללא הפסד, שזה הישג חסר תקדים במשך כל 15 שנות קיומה של ליגת החרשים. הקבוצה האשדודית עלתה לחצי גמר הפיינל פור וניצחה את "גמלי ב"ש", שסיימה בליגת חרשים במקום רביעי בתוצאה 2-11. למרות שב"דולפיני אשדוד" משחקים 4 שחקני נבחרת ישראל בקטרגל חרשים, תוצאה זו הפתיעה את כולם וזה בזכות העבודה מסורה של המאמן יניב נוחי, שהוא נמנה על הצוות המקצועי של מ.ס אשדוד ושזו עונה ראשונה שלו בקבוצת "דולפיני אשדוד" אחרי תקופת של 5 שנים של המאמן היוצא חמי לוי ממחלקת הנוער מ.ס אשדוד, שהביא איתה אליפות בשנת 2012, ואנשי הקבוצה ביקשו להודות לו על תקופה נפלאה.

חן בארגד הוא מלך שערים של הליגה עם 44 שערים (שיא כל הזמנים) ומאיר סמימי הוא מלך הבישולים של הליגה עם 35 בישולים (שיא כל הזמנים).

 

מאמן קבוצת "דולפיני אשדוד" יניב נוחי, סיכם: "בעונתי הראשונה כמאמן הקבוצה, קיבלתי שוק מהתרבות של החרשים כי לא ידעתי איך להעביר את האימונים, כאשר יו"ר הקבוצה יעקב אוליאל הוא כבד שמיעה ותירגם את דרישותיי מהשחקנים, ולאט לאט למדתי איך להעביר אימון אצל חרשים כי זה שונה מלהעביר אימון בקבוצת שומעת. העבודה עם חרשים היא מהקשות ביותר שיכולתי לדמיין, אך אין לתאר את הסיפוק שאני מרגיש בכל רגע ורגע יחד עם השחקנים. עשינו דרך מדהימה להשגת האליפות, גיבושים, מפגשים מנטלים לפני משחקים חשובים, והכי חשוב הפכנו לקבוצה שמחה. מה שעשינו העונה לא קרה מעולם בקבוצה הזו, סיימנו את הליגה במאזן נטול הפסדים עד לישורת האחרונה בה זכינו באליפות. מגיע לשחקנים ולצוות הניהול בראשם יעקב ודן את מירב התשואות על העונה המופלאה הזו שעשינו".

דבר קפטן "דולפיני אשדוד", שוער הקבוצה דקל זקיף: "הייתה לנו עונה פנטסטית, שבה הצגנו יכולת גבוהה במאזן נטול הפסדים בליגה. הגענו לפיינל פור נחושים עם מנטליות גבוהה וניצחנו כל קבוצה שעמדה לידנו וכך בגמר, ניצחנו את אריות חיפה לאחר שהפסדנו לה בגמר גביע המדינה. זו אליפות מתוקה כי התואר הנכסף מוביל אותנו לליגת האלופות לחרשים שתתקיים בהואלבה, ספרד. כולי מתרגש ומודה להנהלה שעשתה הכל על מנת לתת לנו שקט לקראת המשחקים, יחד זאת עם מאמן גדול שבא עם מוטיבציה ממש גבוהה שלא ראינו כך באף מקום, ודחף אותנו לכל מקום ומקום. כמובן לשחקנים שעמלו קשה והגיע להם לזכות בתואר הנכסף. גאווה לעיר אשדוד שיש מקומיים מקסימים.

אני רוצה להודות למספר אנשים שבזכותם הקבוצה התקיימה וזכתה באליפות: אנשי רשות ספורט עירונית בראשות מיקי רוזברג, בני חזקיה ויגאל זריהן, על עזרתם בשימוש באולמות ונתנו לנו דלת פתוחה ואוזן קשובה לכל פנייתנו. ראש מנהל שירותים חברתיים רונית צור, מנהלת מחלקת שיקום ומוגבלויות אורנה טוביס ורכזת מועדון חרשים דבורי צור וראש תחום אוכלוסיות מיוחדות בחברה העירונית מישל אלחרר, על עזרה כספית ולווי לכל אורך הדרך. אחרון חביב מאמן שלנו התותח יניב נוחי, שהוא נשמה טהורה ואין אנשים כאלה שנתן את כולו למען הצלחת קבוצה ואפילו דחה הצטרפותו למחנה האימונים של מ.ס אשדוד, שמתקיים בימים האלה בבולגריה, כדי להדריך את הקבוצה לאליפות".

בקבוצה אומרים כי כעת הם מנסים לגייס תקציב, כדי שיוכלו לנסוע לליגת האלופות בספרד, ולייצג את העיר אשדוד ואת מדינה. בקבוצה מבקשים סיוע ועזרה מכל מי שיוכל לתרום ביד רחבה למטרה לזו, שיפנה ליו"ר קבוצה יעקב אוליאל: 050-7446613.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך