כרטיס ביקור דיגיטלי של Dibit – נותן לך הרבה יותר

חברת דיביט היא חברה שמתמחה בתחומי הדיגיטל הרבים – פרסום שיווק, והפצה! עם ניסיון של 15 שנה. החברה מכירה היטב את שוק הקידום האורגני, תהיו בטוחים שכלל הכרטיסים יהיו מקודמים היטב בגוגל. לחברת דיביט ממשק אינטואיטיבי, ידידותי, וחכם. כל אחד יכול לפתוח כרטיס ביקור דיגיטלי בקליק, קל. במאמר זה, חברת דיביט מסבירה למה כדאי לפתוח כרטיס ביקור דיגיטלי ומה השוני בין המתחרים. כל התשובות, כל ההתלבטויות, נמצאות כאן, כל התשובות בכתבה שלפניכם. קדימה, מתחילים
תמונה: pixabay

ליצירת כרטיס ביקור דיגיטלי ל-30 ימים בחינם לחצו כאן

למה כדאי לפתוח כרטיס ביקור דיגיטלי?

בעידן המתקדם והטכנולוגי, במאה ה־21, בעלי העסקים חייבים להתקדם ולהיות עם היד על העליונה. במילים אחרות, אם אתם רוצים למשוך קהל לקוחות פוטנציאלי, תצטרכו לעבור לדיגיטל, הקהל כולו נמצא שם מזמן. באפשרותכם כמה אופציות – בניית אתר אינטרנט, הקמת עמודי נחיתה, או פתיחת כרטיס ביקור דיגיטלי. במאמר זה, נדבר על האופציה השלישית – פתיחת כרטיס ביקור דיגיטלי וחכם לעסק. ובכן, אז למה בדיוק כדאי לפתוח כרטיס ביקור חכם לעסק? הנה כמה סיבות הגיוניות לבחירה: הראשונה, אופציה זולה יותר. לעומת ערוצים אחרים בדיגיטל, כרטיס ביקור דיגיטלי היא האופציה הזולה והמשתלמת ביותר. 

השנייה, מיתוג. ללא ספק, כרטיס ביקור דיגיטלי יספק לכם מיתוג ברמה הגבוהה ביותר, מיתוג שילך אתכם לכל אורך הדרך, שייצג אתכם בצורה המושלמת והטובה ביותר. השלישית, פתרון טוב יותר מאשר כרטיס פיזי. כיום, במאה ה־21, כרטיס ביקור פיזי כבר לא מתאים. התחליף המרכזי – כרטיס ביקור דיגיטלי. מדובר בחיסכון עצום לעומת הדפסה של כרטיסי ביקור מנייר, כל שינוי יצטרך הדפסה מחודשת. 

הרביעית, הפצה גדולה יותר. כרטיס ביקור פיזי יהיה מוגבל בהפצתו, לעומת זאת, כרטיס ביקור דיגיטלי יספק לכם הפצה גלובאלית גדולה יותר – ניתן להפיץ אותו דרך הרשתות החברתיות, דרך הווטסאפ העסקי, ודרך ערוצי השיווק. ללא ספק, מדובר בהפצה לכמות גדולה יותר של אנשים. החמישית, קידום ופרסום טוב יותר. פרסומם של כרטיסי ביקור פיזיים הם מוגבלים, הם דורשים הגעה ללוחות מודעות בצורה פיזית. לעומת זאת, כרטיס ביקור דיגיטלי ניתן לפרסום באמצעות ערוצי הפרסום הממומנים, וכן גם באמצעות הקידום האורגני. ללא ספק, במאה ה־21, כרטיסי ביקור דיגיטליים נהפכו לנכס ממשי עבור בעלי עסקים ואנשי מקצוע.

כרטיס ביקור דיגיטלי של דיביט לעומת המתחרים – מהם ההבדלים?

המתחרים בישראל נותנים מספר רב של אפשרויות: קידום הכרטיס בתוצאות האורגניות בגוגל, שליחה של הכרטיס בסיום השיחה בצורה אוטומטית, תבניות שתוכננו ועוצבו ע"י מעצבים גראפיים, מגוון רחב של כפתורים (ווטסאפ, רשתות חברתיות, ועוד). אלה הם האפשרויות שכל המתחרים מספקים ללקוחותיהם. כעת, מה לגבי דיביט? מה בעצם שונה? מלבד האפשרויות הללו, דיביט שמה את ידה על העליונה עם מספר פיצ'רים ייחודים: כפתור לשמירה באנשי הקשר, ניווט חכם באמצעות כפתור וויז, טופס מעוצב וייחודי לקבלת לידים ופניות, מערכת המלצות וביקורות על העסק, עריכת התבנית ברמת העיצוב, שליחה וקבלת הודעות בצורה אוטומטית, ועיצוב ברמה ייחודית של כל תבנית ותבנית – השקעה לפרטים הקטנים ביותר. בדיביט אתם מקבלים הרבה יותר – הרבה יותר פיצ'רים, אפשרויות, ותשומת לב. והדובדבן שבקצפת – 30 יום חינם.

הגיע הזמן להתקדם, להתקדם לעידן דיגיטלי וחכם, ובו הכל מהיר וטכנולוגי. הרימו את העסק לשלב הבא. לפרטים נוספים, להתייעצות, ולקבלת מחירים ופרטים נוספים בקרו באתר דיביט.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך