באילו סיטואציות כדאי לכם להזעיק פורץ מנעולים?

מה אתם עושים כאשר אתם תקועים מחוץ לבית? ההחלטה הכי חכמה היא פשוט לקרוא לאיש מקצוע. הרי אין לכם את הידע הנדרש על מנת לפרוץ את המנעול ולהיכנס בבטחה אל תוך הבית. פורץ מנעולים הוא איש מקצוע שאמור להחזיר לכם את השליטה לידיים. דבר שאולי נשמע לכם באותו הרגע כמעט בלתי אפשרי, אך זה לגמרי נמצא בהישג יד. רגע לפני שאתם מזעיקים איש מקצוע בדמות פורץ מנעול, מוטב כי תכירו את המצבים השונים שבהם תצטרכו לקרוא לו
תמונה: Freepik

אינכם יכולים להיכנס לבית?

במקרה שבו אינכם יכולים להיכנס לבית, ישנו צורך לקרוא במהירות לאיש מקצוע. פורץ מנעולים יוכל לאבחן את הסיבה שבגללה הדלת לא נפתחת, וכמובן לפרוץ אותה. לאחר הפריצה, הוא גם יספק לכם שירותי מנעולנות לשביעות רצונכם. העיקר שתוכלו להחזיר את השליטה לידיים שלכם, ולא תמצאו את עצמכם חסרי אונים. הרי אין דבר יותר מתסכל מאשר לעמוד מחוץ לדלת של הבית מבלי יכולת להיכנס לתוכו. יכולות להיות לא מעט סיבות שבגינן תמצאו את עצמכם במצב הזה.

 

לא מצליחים לפתוח את העסק?

בדומה למצב הראשון, הסיטואציה הזאת יכולה להתרחש דווקא בבית העסק. כאשר אתם מגיעים בבוקר לפתוח את הדלת של העסק, אך אינכם מצליחים לפתוח אותה. תזכרו כי כאשר העסק שלכם סגור, אינכם מרוויחים כסף. לא תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם נמצאים מחוץ לעסק. השאיפה היא שתעבדו כמה שיותר על מנת שתוכלו להרוויח כסף. פורץ מנעולים יגיע לעסק שלכם במהירות על מנת להחזיר את המצב לקדמותו. הוא יפתח את המנעול, ויאפשר לכם להמשיך לעבוד במהרה.

 

הדלת של הרכב מסרבת להיפתח?

עוד סיטואציה שכיחה שבה תצטרכו להזעיק פורץ מנעולים היא כאשר אין לכם גישה לרכב. חשוב להדגיש כי לא כל מנעולן הוא מנעולן אשר מוסמך לפריצה לרכבים. כך שבמקרה הזה ישנה חובה כי תוודאו שישנה הסמכה לפריצה לרכבים. המנעולן יגיע עד אליכם על מנת לפרוץ את הדלת של הרכב. זה יחסוך לכם את הטרחה המיותרת בסחיבת הרכב ישירות אל המוסך. כאן אתם יכולים פשוט להמתין במקום שבו אתם נמצאים עד שאותו איש מקצוע יגיע. 

 

איבדתם את המפתחות לדלת?

הסיטואציה האחרונה היא סיטואציה שבה איבדתם את כל המפתחות של הבית או העסק. במקרה כזה לא יהיה לכם איך לפתוח את הדלת, ויהיה עליכם להזמין פורץ מנעולים. אותו איש מקצוע יגיע במהרה על מנת לפרוץ את הדלת, ולהחליף את המנעול. כתוצאה מהחלפת המנעול, תוכלו לקבל מפתחות חדשים שיפתחו את המנעול. לאחר מכן כל מה שתצטרכו לעשות זה להמשיך בדיוק מהנקודה שבה הפסקתם. פתאום תוכלו לראות איך איש מקצוע אחד כמו מנעולן יצאת צדיק מוריד מכם את המעמסה הכבדה מהכתפיים שלכם.  

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך