הפטר מחובות ושמירה על דירת המגורים

שכונה באשדוד

אנשים רבים רובצים תחת חובות, עיקולים והגבלות ומחפשים אחר פתרון למצב אשר נקלעו אליו. ישנם כמה מסלולים על מנת לזכות בהפטר המיוחל, חלק מהמסלולים קצרים ולקם ארוכים, חלקם יקרים וחלקם זולים.

כאשר לקוח מגיע אל עורך-הדין, על עורך הדין לבחור במסלול הכי מותאם ונכון עבור הלקוח. כאשר מגיע לקוח בעל דירה או נכס, יש לקחת בחשבון כי הנושים יבקשו את מימוש הנכס ולכן יש לפעול בהקדם במסלול הנכון.

חייבים בעלי דירות חוששים מפנייה להליך חדלות פירעון בשל השמועה כי הדירה תמומש לצורך פירעון החובות. חשוב לדעת כי ישנה אפשרות להגן על דירת המגורים של חייב, בית המשפט  קבע כי ביתו של אדם הוא כבודו, מבצרו, זהותו ואישיותו. עצם חובו של חייב אינה קובעת כי תמומש דירתו.

יחד עם זאת יש לדעת כי חייב הדוחה את הקץ יכול למצוא עצמו בהליך כינוס נכסים ומשם מחוץ לביתו.

זכויות האדם והליכי הוצאה לפועל מתנגשים לא פעם, כל יום ישנה מלחמה בין זכות קניינו של הנושה למול זכותו של חייב לכבוד ולו המינימאלי ביותר.

יש לדעת כי ללא "מלחמה" על זכויות החייב, יהיה החייב חשוף להליכים פוגעניים ביותר, יש להילחם על זכויות החייבים במיוחד מול תאגידים גדולים ובנקים.

על-מנת שחייב יוכל להילחם על זכויותיו עליו לפעול בהקדם האפשרי.

חשוב לדעת שבחירת משרד עו"ד אשר מתמחה בתחום חדלות הפירעון מהווה יתרון משמעותי במלחמת הזכויות שבין הנושה לחייב, הכרת החוק, הפסיקה והפרקטיקה המקצועית מובילה את החייב לתוצאה הטובה ביותר.

עידן רוקח – עורך דין

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך