הלם: מאמן מכבי אשדוד בעבר, אריק אלפסי, הלך לעולמו בגיל 49

אלפסי אימן את מכבי אשדוד בעונה 2013-2014. הוא נפטר מסיבוך של נגיף הקורונה. מנהלת הליגה תכבד את זכרו של אריק בדקה של מחיאות כפיים לפני המשחק הערב במסגרת רבע גמר גביע ווינר.
אריק אלפסי. צילום ארכיון באדיבות מנהלת הליגה.

הלם בעולם הכדורסל הישראלי. אריק אלפסי, מאמן הכדורסל, נפטר והוא רק בן 49. הסיבה, הסתבכות נגיף הקורונה. אלפסי היה מאושפז בשבועות האחרונים בשל מחלת הקורונה ולפנות בוקר הלך לעולמו. אלפסי ז"ל אימן גם במכבי אשדוד בעונת 2013-2014.

מנהלת הליגה פרסמה הספד בעקבות מותו בגיל כל כל צעיר:

מנהלת הליגה והכדורסל הישראלי מרכינים ראשם הבוקר לאחר מותו של אריק אלפסי כשהוא בן 49 בלבד (ההלוויה תתקיים היום, רביעי 22/9 בשעה 15:00 באביחיל).  אריק היה חלק בלתי נפרד מהכדורסל הישראלי, החל את קריירת האימון כמאמן הנוער של מכבי נתניה, גידל עשרות שחקנים בשנותיו כמאמן נוער בעל הישגים אדירים במחלקת הנוער של נתניה ובית ספר שרת נתניה.

לליגת העל, הגיע אריק בעונת 2007/8 כעוזר מאמן בעירוני אשקלון ולאחר מכן מונה למאמן ראשי והמשיך במשך כ- 10 עונות בליגת העל עם ברק נתניה, אותה העלה לליגת העל ב- 2009 וזכה בתואר מאמן העונה ב- 2010. אלפסי המשיך ואימן גם את מכבי אשדוד, עירוני נהריה והפועל אילת, שימש כעוזר מאמן של אריק שיבק בנבחרת ישראל והעפיל עמה ליורובאסקט ב- 2012 ואימן את נבחרת הנוער ב- 2013.

מנהלת הליגה תכבד את זכרו של אריק בדקה של מחיאות כפיים לפני המשחק הערב במסגרת רבע גמר גביע ווינר. שחקני הקבוצות יענדו סרט שחור.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך