מנעו שני ניסיונות רצח באשדוד: המפכ"ל העניק תעודת הוקרה למרחב לכיש

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי העריך את הפעילות המיוחדת של מרחב לכיש במניעת ניסיונות החיסול באשדוד והגיע להעניק תעודות

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב (קובי) שבתאי העניק תעודת הוקרה ליחידה המרכזית של מרחב לכיש שבמחוז דרום של המשטרה על פעילותה בשבועות האחרונים לסיכול שני ניסיונות רצח במסגרת סכסוכי פשיעה. השוטרים עצרו 7 חשודים כאשר באירוע אחד נעצרו שני חמושים בנשקים עם כדור בקנה ובאירוע השני נעצרו חמישה חשודים מתוכם שלושה חברי חוליית חיסול שהגיעו מחו"ל לבצע את הרצח.

במהלך ישיבת סגל הפיקוד של המשטרה, העניק אתמול המפכ"ל תעודת הוקרה ליחידה המרכזית של מרחב לכיש במעמד מפקד מחוז דרום, ניצב פרץ עמר, מפקד מרחב לכיש, נצ"מ ברק מרדכי ומפקד ימ"ר לכיש, סנ"צ ג'יאר דוידוב על פעילויות שבוצעו בשבועות האחרונים לסיכול שני ניסיונות רצח באשדוד. 7 החשודים עצורים עד תום ההליכים ונגד 2 מתוכם כבר הוגשו כתבי אישום. החקירה נמשכת ובהמשך יוגשו כתבי אישום נוספים.

בתעודת ההוקרה שהעניק המפכ"ל נכתב: במסגרת פעילות הנוגעת לסכסוך בין ארגוני פשיעה בעיר אשדוד, נעצרו שני חשודים, טרם חיסול עם כדור בקנה. בהמשך ובעקבות האמור, בוצעה פעילות סמויה, במסגרתה נעצרו חמישה חשודים, מתוכם שלושה אוקראינים, אשר הגיעו ארצה כחוליית חיסול, והיו בדרכם לביצוע רצח. נגד כל החשודים נאספו ראיות הקושרות אותם לכוונות לחיסול והחזקת אמל"ח.

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב(קובי) שבתאי אמר במעמד הענקת תעודת ההוקרה: "מה שסיכלתם בפעילותכם הוא טרור עברייני חסר מעצורים שתוכנן להתבצע בעיר אשדוד. מעצרם של 7 החשודים מתוכם שלושה תושבי מזרח אירופה שהגיעו ארצה למשימת חיסול ו-2 חשודים חמושים בנשק חם המוכן לשימוש, מעיד יותר מכל על התכנון הקפדני והביצוע המדויק של שוטרי מרחב לכיש של מחוז דרום. אזרחי ישראל לא חשופים לפעילות הסמויה רחבת ההיקף שמקיימת המשטרה בכל רגע נתון בכל רחבי הארץ נגד ארגוני הפשיעה. כפי שראינו במקרה הזה, הפעילות המודיעינית החשאית הבשילה למבצע משטרתי מוצלח ולהצלת חיי אדם.

גם לאחר המעצר פעלתם לאיסוף הראיות הקושרות את החשודים לכוונות לבצע חיסול תוך החזקת אמצעי לחימה. זהו הקו שאנו מובילים במאבק בפשיעה, יוזמה, חתירה למגע והתקפיות עם כל האמצעים העומדים לרשותינו בכדי לחזק את ביטחונו האישי של האזרח בישראל."

קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך