תפקידו של מלווה בניה ירוקה בפרויקט שלך

כאשר מתחילים בפרויקט של בניה ירוקה, יש להסתייע עם מלווה בניה ירוקה. על אותו מלווה, לעסוק בתחום הבניה משל מהנדס או אדריכל על מנת שיבין לשורש את כל הנושא של בניה ירוקה. תעודת מלווה, יש לקבל רק מהמשרד לאיכות הסביבה ולאחר שעבר לימודים לבניה ירוקה והסמכה. למעשה תפקידו של מלווה זה, הוא לעזור בקבלת ההחלטות השונות ולדאוג, כי הבניה הירוקה, תעמוד בדרישות ובתקנים של הבניה הירוקה
תמונה : FREEPIK

כיצד לבחור מלווה בניה ירוקה?

ראשית, יש לבחור מלווה בניה ירוקה, יועץ בניה ירוקה בעל תעודת מלווה מוסמך אשר ניתנה מהמשרד לאיכות הסביבה. בדקו אילו פרויקטים המלווה ליווה במהלך שנו ניסיונו בתחום ואם יש עליו המלצות. בגלל שהבניה הירוקה היא עדיין חדשה יחסית בישראל, ולכן, קיימת חשיבות ראשונה במלווה מקצועי, אשר ילווה וינהל את הפרויקט.על המלווה לבנות את הפרויקט, בהתאם לתקן 5281. יש לדעת כיצד להתייעל מהבחינה האנרגטית.המלווה ידאג, כי המבנה יהיה ירוק ככל המשתמע מכך.לבניה הירוקה קיימים מגוון יתרונות. בניה ירוקה לפי התקן, היא בניה שעשויה מחומרים שאינם מתכלים, כאשר הניצול האנרגטי שלהם הוא גבוה.

בניה ירוקה אינה בהכרח יקרה יותר מבניה קונבנציונאלית

יש לציין, כי בניה ירוקה אינה חייבת היות בהכרח יקרה יותר, מאשר הבניה הקונבנציונאלית . ראשית יש לתת תשומת לב לתקן נגד רעידות אדמה, כאשר המגורים במבנים שנבנו בבניה ירוקה הם בטוחים יותר וכולנו יודעים, כי רעידות אדמה בישראל, זה רק עניין של זמן. קבלן רגיל לא יוכל ללוות בניה ירוקה, אלא רק מלווה בניה ירוקה, יוכל לנהל פרויקט זה, מתחילתו ועד סופו. הבניה הירוקה מצטיינת בפלדה כבדה, אשר גם ברעידת אדמה, המבנה יוכל לחזור לצורתו המקורית.כבר 27 שנים, קיימת בעולם הבנייה הירוקה ותחום זה, רק צובר תאוצה עם השנים.

ליווי מקצועי בבניה ירוקה לבניית בית החלומות שלכם ולחיסכון בטווח הארוך

מי שעוסק בליווי של בניה ירוקה, יודע כיצד לגרום לחיסכון של 30% בצריכת האנרגיה בהשוואה למבנה קונבנציונאלי. מדובר לא רק בחשבונות חשמל נמוכים יותר, כי אם הנאה מסביבה בריאה יותר.  מטרתה של הבניה האקולוגית שהיא למעשה הבניה הירוקה, היא ליצור סביבת מגורים ככל שניתן מפגיעה במשאבי הטבע. למשל שימוש באבזרים חוסכי מים, בידוד תרמי וניצול מקסימאלי של השטח לחיסכון באנרגיה. למעשה שיטות הבניה הירוקה, מתרכזות בכלכלה, חיסכון בהוצאות החודשיות, צמצום הפליטה של חומרים מזהמים וקרינה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך