קבוצת הכדוריד של אשדוד צירפה את מקשר נבחרת מונטנגרו

היה שותף להעפלתה של נבחרתו לאליפות אירופה לאחרונה. וויאצ'יץ' הוא מחליפו של גאבור לנגהאנס, המקשר הגרמני שסיים את דרכו בקבוצה אחרי שלוש עונות. טרם ברור אם השוער הסרבי מילוש רגיצ'יץ', שיצטרך לעבור ניתוח, ימשיך.
ריסטו וויאצ'יץ' (צילום: אתר הליגה הצרפתית).

קבוצת הכדוריד של פועל SP אשדוד, מחזיקת גביע המדינה, החתימה את המקשר ריסטו וויאצ'יץ' (28, 1.92 מ'), שחקנה של נבחרת מונטנגרו.

השחקן היה שותף להעפלתה לאליפות אירופה לאחרונה, ושיחק עימה בעבר באליפויות אירופה והעולם ובעל רקורד אירופי מכובד – כולל הופעות עם וארדר סקופיה ופליסטר המקדונית (בגביע האתגר), עם ריקו ריבניצה מסלובניה (3 עונות בגביע האיגוד האירופי), ו-26 הופעות בעונה האחרונה בליגה הצרפתית הבכירה במדי איסטרס (כבש 54 שערים, ב-55 אחוזים).

וויאצ'יץ' הוא מחליפו של גאבור לנגהאנס, המקשר הגרמני שסיים את דרכו בקבוצה אחרי שלוש עונות – בהן היה שותף להישגים ההיסטורים – הזכייה באליפות ב-2019 והזכייה בגביע המדינה בשנה החולפת. באשדוד עשויים להחליף את 3 הזרים, לאחר פרידה מהשוער המצטיין טומיסלאב סטויקוביץ', שעשוי למצוא את עצמו בימים הקרובים באחת מהקבוצות המובילות בליגה.

טרם ברור אם השוער הסרבי מילוש רגיצ'יץ', שיצטרך לעבור ניתוח, ימשיך. מהסגל הישראלי, עמרי קושמרו (מונה לקפטן), יוסי ביטרמן, ניבו לוי, שחר לוין, גיא קורדובה, עומר גרא והצעירים המוכשרים מבית לו אקסברוד, איתי סויסה ואור פרקש – ימשיכו. אסף בן גוזי בודק אופציות בליגת העל, ורם טורקניץ סיים את ההתקשרות עם אשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך