נועה אביטבול מאשדוד קיבלה תעודת "חניכה למופת" בסיום קורס פארמדיקים של מד"א

טקס סיום קורס הפראמדיקים של מגן דוד אדום התקיים השבוע (א') בהיכל התרבות במודיעין-מכבים-רעות. נוכח משבר הקורונה, לא התאפשר לקיים טקסים והטקס איגד לערב אחד מספר קורסים שהגיעו לסיומם. במעמד המרגש קיבלו לא פחות מ-171 הבוגרים תעודות הסמכה
צילום: דוברות מד"א

בכל אחת משבעת הקורסים שהסתיימו נבחר חניך למופת, בהם משה אסולין מדימונה, ליאור דוכן מקרית גת, נועה אביטבול מאשדוד, שחר יצחק עטיאס מחיפה, אליאור פרץ משירות בתי הסוהר תושב אשקלון, משה קורדובה מירושלים ומיכאל קנטר מקרית מלאכי. שבעה בוגרים נוספים מכל אחד מהקורסים נבחרו לחניכים מצטיינים, בניהם אורן בניטה ממפלסים, אריק שועה מפוריה, רוני דביר מגבעת שמואל, שרון רבקה מזרחי ממודיעין-מכבים-רעות, מרים שרביט מהר ברכה, אהרון שטיינמץ מירושלים ואביחי בן צרויה מיצהר.

שלושה מבוגרי הקורסים – נועה אביטבול, אליאור פרץ ויוחאי דרעי ייצגו את החניכים ועלו לבמה להודות למדריכים ולסגל בית הספר לפראמדיקים של מד"א על ההכשרה המקצועית והליווי האישי.

ד"ר שפיר בוטנר, מנהל בי"ס לפראמדיקים של מד"א: "מגן דוד אדום, בהיותו ארגון ההצלה הלאומי של ישראל, הוביל ומוביל את מקצוע הפראמדיק החל מקורס הפראמדיקים הראשון בשנת 1979 ועד לימים אלו. מגן דוד אדום הפך בשנה האחרונה לצבא המגן על העם גם מפני האויב שאינו נראה ומכה ללא רחם באוכלוסייה כולה. הפרמדיקים שלנו הנם חוד חניתו של צבא זה, אשר מסתכל לוירוס 'בלבן של העין'. אנו סמוכים ובטוחים שחייהם של תושבי מדינת ישראל מופקדים בידיים הנכונות אשר יבצעו כל משימה המוטלת עליהם, לגאוות ארגון ההצלה הלאומי".

קרפ"ר שב"ס, גנ"מ ד"ר ליאב גולדשטיין: "מגן דוד אדום הוא ארגון מפואר שהזכויות שלו במדינת ישראל מוכרות וידועות, ארגון שמזמן הפך להיות חלק מהביטחון הלאומי של מדינת ישראל. אנחנו בשירות בתי הסוהר החלטנו להוביל את מקצוע הפראמדיקים. יושבים כאן היום סוהרי שב"ס בוגרי המחזור הראשון של קורס הפראמדיקים במד"א ובימים אלו מתקיים המחזור השני והיד עוד נטויה. מקצוע הפראמדיק דורש מקצועיות ומחויבות הוא בעיקר בזכות האדם שממלא אותו, אבל ברור לכולם שבלי משפחה תומכת ומלווה שום דבר ממה שמתרחש פה לא היה קורה ולכן אני רוצה להודות לכם בני המשפחות. אין דבר יותר חשוב ונעלה מהצלת חיים ואני רוצה לאחל לכל הפראמדיקים שתמשיכו ותצילו חיים. בוגרי שב"ס, אני גאה בכם. תודה רבה."

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "השנה, נוכח משבר הקורונה שמנע מאיתנו לקיים טקסים, זכינו לטקס בסדר גודל יוצא דופן ומעורר גאווה והשראה. להיות פראמדיק במד"א זה מישהו שעוסק 24 שעות בהצלת חיים וזה אתם. אתם מקצועיים, אתם ראויים להרבה הערכה ואנחנו עושים רבות כדי לחזק את מעמד הפראמדיקים במגן דוד אדום ובמדינת ישראל. אנחנו נמשיך לעשות הכל כדי שבאמת המקצועי הזה יקבל את המעמד הראוי לו. אני מבקש להביע את הערכתי למשפחות שלכם ומבקש מהם סליחה על כך שהפראמדיקים שלנו יאלצו לעזוב אתכם באמצע ארוחת שישי, למשמרת שהם צריכים להיות בה, בהסלמה או במשימה שאנחנו נבקש מהם לבצע. ללא התמיכה שלכם ספק אם הם יכולים למלא את התפקיד שלכם. תודה אחרונה לכם, 171 הפראמדיקים החדשים המשרתים במד"א, ללא הערכים, ללא האידאולוגיה, ללא רוח ההקרבה שלכם, לארגון הזה אין זכות קיום. תודה רבה לכם."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך