גאווה: לירון ששון מאשדוד זכתה בתארים בטניס

לירון ששון (16), תלמידת כיתה י"א מאשדוד, רשמה בשבועות האחרונים שני הישגים גדולים בתחרויות טניס ארציות – מקום שני בתחרות ארצית (יחידים), ומקום ראשון בתחרות זוגות אזורית שהתקיימה ברמת השרון

לירון ששון בת ה-16, תלמידת כיתה י"א מאשדוד, החלה להתאמן באופן רציני לפני חמש שנים בלבד, יחסית מדובר בהתחלה מאוחרת בזמן שחברותיה בתחרויות הארציות החלו להתאמן בגיל צעיר יותר.

למרות זאת, בזכות עבודה קשה ומאמן מוכשר ביותר (רמי סיבוני), לירון סגרה את הפערים והפכה לאחת הצעירות המצליחות בארץ במגרשי הטניס עם זכייה בתארים אזוריים וארציים.

לפני שלוש שנים, בעצת מאמנה, לירון החלה להתמודד בתחרויות שונות ברחבי הארץ, ובמקביל החלה להתאמן 4-5 פעמים בשבוע בקצב בלתי רגיל. היום לירון מצויה בצמרת דירוג הטניס לנערות בארץ, ונחשבת לאחת מ-20 הצעירות המוכשרות ביותר שעשויות לפרוץ קדימה.
בתקופה האחרונה לירון זכתה בכמה וכמה תחרויות: מקום ראשון בסבב ווילסון, מקום שני בתחרות ארצית (יחידים), וכן מקום ראשון בתחרות זוגות אזורית שהתקיימה ברמת השרון. לירון שיתפה פעולה עם שירז ברונשטיין. כמו כן היא זכתה בתואר הספורטאית המצטיינת של מקיף ח'.

בתחילת השבוע לירון המריאה לפראג יחד עם קבוצה של טניסאים מרחבי הארץ (מאשדוד יצאו יותר מעשרה טניסאים מוכשרים), שם התאמנה על מגרשי החימר בפראג.

המאמן רמי סיבוני אמר על ששון: "מדובר בילדה מוכשרת מאוד, עם אנרגיות מטורפות וכישרון אדיר. אני נהנה לראות את ההתקדמות שלה, והיא בהחלט יכולה להגיע לרמות הכי גבוהות בארץ. ההורים שלה משקיעים לא מעט לטובת ההצלחה של לירון, וזה ממש מחמם את הלב לראות את ההשקעה והליווי שלהם לאורך כל הדרך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך