מיידוף הישראלי! / אלבז על הגז

אם אתם הייתם גונבים בתרמית כלשהי ממישהו כמה מאות שקלים, מן הסתם שהיה נפתח נגדכם תיק פלילי במקרה הטוב, ובמקרה של גניבה או הונאה גדולה יותר, הייתם גם יושבים כמה ימים במעצר * אבל ראו זה פלא, במדינת חלם (ישראל) בה מכהנים תומכי טרור כחברי כנסת ומקבלים מאות אלפי שקלים בשנה על חשבוננו, אסור להונות הונאות קטנות, אבל אם תונו 265 אלף בני אדם לא יאונה לך כל רע

למשבצת הזאת בדיוק נכנס ברני מיידוף הישראלי, האיש שעשה את ההונאה הכי גדולה אי פעם בפוליטיקה הישראלית, האיש שמכר את העקרונות שלו, הערכים שלו, העתיד הפוליטי שלו ואת העם שלו! בעבור נזיד עדשים מתובל בשנאה לביבי, הלא הוא נפתלי בנט. עכשיו תשאלו למה הזעם הגדול כל כך על בנט, מה הוא יותר גרוע מתמר זנדברג? ממנסור עבאס? אז התשובה היא: כן כן וכן. תמר זנדברג דעותיה ידועות, וגם אם אנחנו חושבים שהיא פוגעת בעם ישראל עם דעותיה, מבחינתה היא עושה את זה מאהבת ישראל. לתמר זנדברג לא יצביע לעולם אדם ימני בדעותיו. אבל בנט? זה כבר סיפור אחר, האיש מוכר את עצמו מהיום בו הפציע בפוליטיקה, כאיש ימין מובהק, כאיש שלא מוכן לשמוע בכלל על ממשלת שמאל, כאיש שבטוח שהשמאל מוביל אותנו לאבדון.

בגלל המצע הזה הוא גרם ל-265 אלף איש להצביע לו, דבר שלא היו עושים לעולם אם היו יודעים שהאיש הולך להנהיג ממשלה בה תהיה חברה אבתיסאם מראענה שקראה להשמדת זכרון יעקב ולגלגה בפייסבוק על יום השואה. או ממשלה בה ישב מנסור עבאס שהלך לבקר מחבלים שדם יהודי על הידיים שלהם, אז אם זו לא הונאת המאה אז מה היא הונאה? ואתם יודעים מה? נפתלי בנט לא רק רמאי, הוא גם בוגד ולפני שחלקכם קופצים עלי אסביר למה. מנסור עבאס, ניצן הורביץ וחבר מריעהם, מאמינים שדרכם זו הדרך הנכונה למדינת ישראל, נפתלי "מיידוף" בנט תמיד טען שהשמאל יוביל אותנו לאבדון והיום הולך עם הגרועים שבהם, זאת אומרת שהוא יודע שהדרך שלהם אסון למדינה (בשונה מהם) ובכל זאת הולך איתם, מה זה חברים אם לא בגידה קלאסית, בערכים שלו, בבוחרים שלו וגם בעם שלו, כי הרי הוא חושב שהדרך שלהם היא אסון למדינה.

לסיכום: אני אישית לא מרגיש נבגד מבנט, תמיד הזהרתי חברים שהולכים להצביע לו, שהוא האיש הכי מסוכן לדת ולימין. אומנם גם אני לא חשבתי שזה יהיה בכזו סכין בלב ובלי בושה על הפרצוף, אבל מתברר שהאיש בשביל להיות דקה וחצי על כיסא ראש הממשלה עם הגרועים שבאויבינו (עבאס וחבריו) והגרועים שבעמנו (עופר כסיף וחבריו) מוכן למכור הכל ובכלל לא מעניין אותו שהוא ימחק פוליטית, הכל כדי להיות ראש ממשלה לכמה שניות ולדרוך על הדרך אם אפשר גם על ביבי. ועוד מילה קטנה לבנימין נתניהו, ברור לי שהשמאל היו הולכים עם הערבים גם אם לא היית מכשיר אותם, אבל.. וזה אבל גדול, אתה הכשרת את השרץ שקוראים לו מנסור עבאס, אל תבכה עכשיו כשזה בא נגדך. אם היית כל כך חכם היית שם מישהו אחר לתקופה קצרה בראשות הליכוד עד שהעניינים ירגעו ואז חוזר חזק יותר, עכשיו כבר מאוחר. אסיים בפסוק מפרקי אבות שמתאים גם לביבי, אבל בעיקר לבנט "רבי אלעזר הקפר אומר: הקנאה והתאווה והכבוד מוציאין את האדם מן העולם".

שבת שלום וכל הישועות בעז"ה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך